niklas carlsons dropp

niklas carlsons dropp
Tagga ner nu Fakiedropparen! Man svarar inte på egna inlägg! Forumet är seriöst tänkt och inget alternativ till klotter på toaletterna.

Str8liner

niklas carlsons dropp
Droppet är mellan 5 och 7 meter. Danne "vill du bli skidmodell?" Blomgrens favoritdrop på Brevent där han skickar ut nya kläder ur samma vinkel varje år är inte högre. Vinkeln lurar tittaren, men är exakt samma varje gång. Inte speciellt fantasifullt eller bra.

niklas carlsons dropp
om man gör en enkel mätning av dropparen själv så är han ca 1.5cm vilket kan tänkas motsvara ca 2m in real life. man får in ca 9*1.5cm bara på kortet vilket skulle motsvara ca 18m. sen ser han ut att kunna fortsätta en bra bit efter det...
25m är min gissning med reservation för grova feluppskattningar.

niklas carlsons dropp
Det är ju inte någon nyhet direkt att Danne "bäst på krogen" Blomgren kör med sitt slitna vidvinkelobjektiv och förvridna vinklar. Fast lite luft under belagen har nog Niklas ändå får man säga.

niklas carlsons dropp
Luft under belagen i all ära, men det är svårt att se någonsomhelst trovärdighet i bilden för mig när den är signerad Danne "jag hittar till en sten på Brevent" Blomgren; flackfotoskojandet främste företrädare. Ett trick med speglar och vidvinkel = inga 25 meter inte. Dock är det nog inget trick med photoshop eftersom det är på tok för avancerat.

niklas carlsons dropp
Tvivlar lite på 30 meter . Men kortet ser riktigt ballt ut..
Har sett klippan och hoppat från den och då var det inte 30 m .

niklas carlsons dropp
Frågan är väl om bilden är äkta? Jag tycker det ser lite skumt ut om man kollar precis runt dropparen, men jag är ju ingen expert på fotomontage....

niklas carlsons dropp
hallå dennunge fär så hög som den ser ut att vara om man bort ser ifrån vidvinkel objektivet så blir den nog nara nåra meter. . .

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp