Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
där håller jag inte riktigt med. med rätt inställningar kan man ta riktigt bra bilder, så tro inte att det är helt värdelöst, syftar på 18-55 kit objektivet nu. om inte, går det ju att köpa bara huset (3495Bobbolina sa:För att man ska dra nytta av en systemkamera krävs det lite vassa objektiv också. Kitobjektivet är oftast inte mycket att hänga i granen. Just my 5 cents.
Jo sant, sen tror jag att Nikons kitobjektiv håller högre klass än Canons.Palmborg sa:där håller jag inte riktigt med. med rätt inställningar kan man ta riktigt bra bilder, så tro inte att det är helt värdelöst, syftar på 18-55 kit objektivet nu. om inte, går det ju att köpa bara huset (3495Bobbolina sa:För att man ska dra nytta av en systemkamera krävs det lite vassa objektiv också. Kitobjektivet är oftast inte mycket att hänga i granen. Just my 5 cents.plus 18-105 (2500:-?) eller 55-200(2100:-?) också, dock lite dyrare combo. då kan man hitta lite andra tekniker som kan ge bättre resultat.
peace ut :D