Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hur f-n kunde jag missa den här godbiten? Well, well. Jag är rädd för att du nog är ute och cyklar en del min gode Hans. Röd plast är den absolut känsligaste. Ett tydligt exempel är att 9 av 10 slalomportar som går av är röda, de blå håller nämligen betydligt bättre. Samma sak gäller för pjäxor eftersom dom också är gjorda av, hepp, plast. Rött ser jäkligt race ut men enligt min gode kollega Skare så är vit den absolut starkaste plasten, Hnrk styrker ju det påståendet genom att säga att vit plast har minst andel av färg i sig. Nu är jag ingen kemist men det är väl ingen kvalificerad gissning att en högre färgblandning (röd?) borde kunna påverka plastens hållbarhet negativt. Av den anledning så är tex Atomics racepjäxor vita nertill och enligt vissa rykten så har tex Anja kört med pjäxor som är rödmålade. Och Sverre körde förra säsongen med ett par Nordica Dobermann som målats röda för att likna ett par Supercharger.Hasse sa:Tex en vit pjäxa är tex alltid mjukare än en röd pjäxa.