Nu är dom igång igen...

Nu är dom igång igen...
Emot! självklart att man ska få ha häng i skolan. Ingen lärare på min skola har sagt till mig att dra upp byxxorna än så länge iaf.

Nu är dom igång igen...
men åh,man har häng men så har man jku en tröja som tävker över typ kallsongerna o inte fan ser man ut som han på bilden HAHA

Nu är dom igång igen...
emot lätt man får ju klä sig som man vill kolla på aftonbladets webb tv där har dom en "hängpanel" :P

Nu är dom igång igen...
emot bara för att lärarna andvänder det mode som var för 50 år sedan betyder det inte att vi måste ha deras mode ofta man visar röven okej att förbjuda om man visar röven men inte annars

Senast ändrad:
Nu är dom igång igen...
emot bara för att lärarna andvänder det mode som var för 50 år sedan betyder det inte att vi måste ha deras mode ofta man visar röven okej att förbjuda om man visar röven men inte annars

Senast ändrad:
Nu är dom igång igen...
haha det jävla myntinkastet skulle man kunna använda som bank! Nej men seriöst man har inte häng på kalsongerna..., Däremot häng på brallerna ska man fan få ha! Jag tänker då inte ha byxorna uppe i röven för att nån tjurig gammal gubbe säger de..

Senast ändrad:
Nu är dom igång igen...
oj inte meningen att skriva två gånger

Senast ändrad:
Nu är dom igång igen...
skoluniform med klass 2 lås på hängslena är fan den sissta utvägen!
för att inte glömma polotröjer till alla tjejerna!!

go Femenistiskt !nsiativ

Nu är dom igång igen...
Men ofta man har häng på kallingarna som den dära. Det där är ju äkta gällivare häng :p

för om man ska se ut som han. Annars emot.

Senast ändrad:
Nu är dom igång igen...
ASSÅVA I HELVETTE! Dom som har gjort den dära jävla regeln borde rövpålas!!
OM den regeln kommer till skellhell så ska ja ta livet av mej

pz

Nu är dom igång igen...
Han på bilden kör ju för fan med Gällivarehäng! De kunde ju iaf lagt upp en normalbild så alla Östermalmskärringar/moralivrare/arbetslösa dagdrivare hade mindre att klaga på. Nog fan skulle jag säga till ifall nån hade sådär!

Nåja, det blev lite OT där.... Ser knappast bra ut om man har byxorna vid hakan med hänglen och bälte men man kan ju göra världen en tjänst och i alla fall använda kallingar! Nu är det ju så klart artikeln jag menar :) Ha Brallorna hur fan du vill så länge du inte visar rövskåran....

Nu är dom igång igen...
Har också sätt det! blev medlem på Aftonbladet och fixade till Forumet om det här.. HELT EMOT! det är en klädstil!! ska dom säga att man inte får har svarta jeans bara för att det är Rasistiskt sen också elr?

Tillbaka
Topp