Nu har ni chansen att handla riktiga proffslagg

• Trådstartare Trådstartare MnO
  • Start datum Start datum

MnO

Aktiv medlem
http://www.blocket.se/vi/7560058.htm?ca=4_s

Jo, jag vet att det egentligen hör hemma på köp&sälj, men det är inte ofta sådana här riktiga pro-team-racestock-grejor dyker upp på den öppna marknaden. Calgarybindning och automatutlösande stavar också. Det är ju inget man ser utanför världscupen annars. Vid snabb affär kanske man kan få med dom tydligt proffsaktiga pjäxorna på bilden också.

Skicka gärna tackmail till mig sen när ni blir kungar i backen.

/MnO

" stavar: automatutlösande" va? är det remmarna på stavarna som går upp då eller... funderar fakstiskt på att köpa dom jag menar vem vill åka med fuskteknik!

Grymt! De är dessutom redan vallade! Automat-utlösande stavar har jag letat ihjäl mig efter, undrar vad han ska ha för bara dem (jag åker tyvärr med fusktekniken så skidorna lämpar sig inte riktigt för mig).

Slåss inte grabbar! Om ni inte får dom i annonsen så har jag ett par HV3 SL "årsmodelleninnan" (samma fast blå) med en vassare Look 99 bindning som ni kan få för samma pris plus moms.

"Calgarybindning" är för den intresserade/utrustningsfetichist en Tyrolia 390RD med specialpastellkludd design med tema CalgaryOS 1988.

"en Tyrolia 390RD med specialpastellkludd design med tema CalgaryOS 1988"

Prylnördspoäng till Dustbin Dan. Imponerande arkivkunskap :)

Noterar häpet att dom är riktigt stabila i högre fart men ÄNDÅ bjuder på underhållning...
tur det... att åka fort är ju så långt ifrån kul man kan komma -äntligen nån som greppat hypen med slöåkning

TIPS!
Om det är nån som läser det här som bor på Torpet i Åre så dra till "skidvårdsrummet" på Granlidsvägen 5. Sist jag fixade skidorna där (fyra år sen) så stog det ett par gamla K2 där med "Calgarybindningar". Om det nu är nån som är sugen på ett par såna så kan dom stå kvar än.

Hade det bara ingått extra-brätte i aluminium ifall olyckan är framma så hade det varit deal!

Tillbaka
Topp