NU jävlar blir det avRAILJAM KARLSTAD/13/10-07 kl3

andreolsson

Ny medlem
Nu jävlar blir det av även om regnet öser ner!
Dom som är intresserade av en schöön jibb dag i karlstad den 13/10 kl 15:00
är hjärtligt välkommna till tyr!
(där make it happen har tagit plats innan!)
Vi kommer att köra ett liknande jam som tidigare men nu har vi också elverk så nu kan vi köra hur länge vi vill!!!
och det börjar bli ganska mycket snö vid ishallen så ta dig hit!

som sagt det är bara ni kommer,

kommer eventueellt finnas några priser från spy/ concrete!

MVH //ANDREEEE

fett nice andreee denna gång kan ja va med!!!! :D:D öj ska vi styra ett litet hopp också eller?? är du hemma nu lr??????

freed

har match kl halv3:/ men hur länge ska ni köra?:D kan ni inte börja senare? annars får jag väll komma senare!

undrar bara om det finns någon hemsida för dethär eller nått? vad e de för rails/boxar? bra/dåliga? låter som de skulle kunna vara kul iaf. svarasvarasvara!!!fort:)

PistolCheese sa:
undrar bara om det finns någon hemsida för dethär eller nått? vad e de för rails/boxar? bra/dåliga? låter som de skulle kunna vara kul iaf. svarasvarasvara!!!fort:)
nej de finns de inte men kolla fixations fotoalbum. där har du railet

jag tycker det är skönt men det är ju inget värsting rail direkt, men helt klart skönt

tjenna boys and girls!

K 15:00 imorn kör vi igång. kommer att ha två-3 räcken och ett litet hopp.
kommer även ha ett litet preis för den som kör steeeeeezeeiast!
men det är inge stort pris direkt men alltid något.
Men som sagt kl3 morn be there!!!!

ps pistol cheese. be there du kommer inte att ångra dig om du lever för åkningen!!

byebye

låter najs som fan:D fan nu längtar jag, vi kör långt in på kvällen va?

ska se ifall jag finner några coola fula kläder så jag kan vinna steeeeeezeeiast

kan jag komma runt 2 förresten ?

Senast ändrad:
ja kommer, men hans har mina skidor m.m inlåsta i hans förråd så vi får se om det blir ngt åka :P haha men ska försöka ialllfall :P PEACE
ps BRA JOBBAT ANDRÉ ds

kom nyss hem från jamet!

måste säga att det var galet bra arangerat, GRYMT perfekt shapade kickrar. ett litet hopp folket slängde lite balla trix i. Jävligt mkt snö också:D kul att vi lekte lite med railsen denna gång åxå, flyttade runt osv:)

sen när de blev mörkt hade vi bra ljus med hjälp av 2 spotlights och en gul traktor grejjs med 5 lysen. Vi hade även soft musik.

Det var iaf jävligt kul, nog bästa jamet jag varit på även ifall de klart är lite roligare när de kommer folk utifrån åxå men det var fint ändå!

Senast ändrad:
artisty sa:
kom nyss hem från jamet!

måste säga att det var galet bra arangerat, GRYMT perfekt shapade kickrar. ett litet hopp folket slängde lite balla trix i. Jävligt mkt snö också:D kul att vi lekte lite med railsen denna gång åxå, flyttade runt osv:)

sen när de blev mörkt hade vi bra ljus med hjälp av 2 spotlights och en gul traktor grejjs med 5 lysen. Vi hade även soft musik.

Det var iaf jävligt kul, nog bästa jamet jag varit på även ifall de klart är lite roligare när de kommer folk utifrån åxå men det var fint ändå!
Instämmer till 18 hästar!

jeppenator sa:
nått fint trick man bör verta om?
jag klarade 630 av railet, och en som kan heta jonathan westlund som gjorde switch on till pretzel 270 av när vi ställt 2st rails efter varandra, sen var erics backflip lite ball iom att hoppet var rätt litet...på snowboard kan jag inte riktigt säga vad som var ballt

Senast ändrad:
tjenna boys! det var ett mycket lyckat jam och jag hoppas att ni är nöjda, har läst lite och det låter som det iaf:D:D..
kommer att lägga upp lite film när jag får tid över. jobbar som en homse just nu. men det kommer.
pis

Tillbaka
Topp