Ny Äventyrstidning

Galzig

Ny medlem
Ny Äventyrstidning
Hej, jag har just fått ett ex av den nya svenska äventyrstidningen "edge Magazine" i min hand.

Enligt min åsikt en riktig fullträff med en mycket bra blandning av både häftiga och djupare repotage från olika hålla av världen samtidigt som den täcker in mängder med olika "risk your life" sporter. Lovar mycket gott! Nya nummer lär vara på väg ... Har just bokat in mig på 3 nya ex. direkt hem i brevlådan.

Du kan ladda ner hela pilotutgåvan online (gratis) via hemsidan www.edgemagazine.se. Passa på innan de tar bort den möjligheten ....

"Enjoy Snow AND ski downhill"

Ny Äventyrstidning
Jag håller med G, Edge verkar vara en grym tidning, skall bli kul att se pappersversionen!

PS. Snygg Gerilla där, lite långrandigt kanske

/P

Ny Äventyrstidning
Nu borde jag läsa pdf:en innan jag uttalar mig, men...

Min kompis är med i första numret, så han hade en papperskopia som jag bläddrade i för några veckor sedan. Medger att jag bara bläddrade lite, men första intrycket var sisådär. Slarvigt språk framförallt. " Ny extrem sport tidning!" till exempel.

Jag ska läsa igenom pdf:en nu och skriva mer senare.

Ny Äventyrstidning
Tja, upplägget är ju bra, men det märks nog att det är en ny tidning. Det första dom måste få bort är alla särskrivningar. Jag stör mig i alla fall oerhört på dom.
Allting känns som det kastats ihop lite för snabbt. Produktnyheterna, bland annat, är ingenting annat än copy-paste. Med tiden kan det nog bli riktigt bra, jag tänker följa utvecklingen!

Ny Äventyrstidning
Visst känns en del produktnyheter lite för gamla för att kallas nyheter, men syftet med en pilotutgåva är nog att visa upp hur tidningen skall se ut i framtiden.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp