Ny bräda från Loaded! The Bhangra!

MEN FÖR FAN! Jag som precis köpte en Tan Tein. Inte för att jag är missnöjd överhuvudtaget. Brädan är helt sjukt skön..
Men den där brädan låter helt jävla galen.

SNDVLL sa:
MEN FÖR FAN! Jag som precis köpte en Tan Tein. Inte för att jag är missnöjd överhuvudtaget. Brädan är helt sjukt skön..
Men den där brädan låter helt jävla galen.
Hehe, detta är nog en bräda med ett lite annat användningsområde än Tan Tien så du kan lugnt behålla din TT medans du köper en Bhangra utan ångest för att du har två för lika brädor.

Eller så kan du kränga din Tan Tien till mig billigt! =)

Äh fyfan det där var det värsta jag sett! Vad är grejen med överhypen utav loaded egentligen??? Dö

har du åkt på någon bräda från loaded? grymt sköna. om man nu inte kan åka på överhypade dyra brädor så förmodar jag att du inte tycker att man ska åka på något från typ rayne eller kahalani heller... tråkigt gammalt argument

Loaded är väl ett av de få tal märken som testar och pushar nya idéer för longboards gjorda för ett specifikt syfte.
Även om inte Bhangra är en bräda som passar allas åkstil så kommer den bli helt grym för de som gillar dancing/cruising.

Eric_W sa:
Loaded är väl ett av de få tal märken som testar och pushar nya idéer för longboards gjorda för ett specifikt syfte.
Även om inte Bhangra är en bräda som passar allas åkstil så kommer den bli helt grym för de som gillar dancing/cruising.
Exakt! (Y)

Tillbaka
Topp