Ny bräda

Dorkolish

Ny medlem
Ny bräda
Hej tänkte köpa en ny bräda inför kommande säsong, och skulle vilja ha några tips.

Har kört på en Jennyus Austrian 161 med Drake F60 bindningar. Skulle vilja ha en mer jibbvänlig bräda, har mellan 3-5k att röra mig med för både bräda och bindning.

P.S. Någon som kan tipsa om någon hemsida som säljer ut tex fjolårets grejer billigt. Vet att det ska finnas någon riktigt bra tysk sida, men har tappat adressen.

Tack på förhand / Rova

Ny bräda
(Blue-tomato brukar ha överpris, kan tänka mig att det är mer överpris nu när svenska kronan inte är så stark :|)

boardstore.se har några brädor kvar

Senast ändrad:
Ny bräda
Efter att jag har kollat runt lite så har jag hittat en bräda och bindning som jag tror att jag ska köpa, är inte så jävla inne på brädor och bindningar, så tänkte höra med er om det jag har bestämt mig för är vettigt.

Jag är 178cm väger 74, kör med burton hail 42

BURTON Dominant 154
http://www.hot-zone.tv/en_GB/dstore...owboards/Park-Urban/Burton_Dominant-154/8090/

BURTON Wms Escapade : Teal Zebra, M
http://www.hot-zone.tv/en_GB/dstore...l-Zebra/8195/?sortcriteria=57%B624#ZoomDetail

Skulle gärna se vad ni tycker och höra om ni tycker jag ska plocka någon annan bräda/bindning i samma prisklass.

Tack på förhand Joakim

Ny bräda
Sjukt överpris på den där dominanten :P Kolla på sierrasnowboard.com, dom har billig frakt från usa, räkna dock in tull och sånt..

wms = womens. Alltså kommer inte dom där M, kanske inte ens L tjejbinds att passa dina 42 boots.. Checka sierra!

Ny bräda
Sierra skickar tyvärr inte Burton, Ride eller K2 utanför USA. Och sen får du tänka på att tull och andra avgifter tillkommer. Men annars har dom schysta priser nu :P =)

Ny bräda
Fan, någon som vet någon annan bra och billig sida förutom sierra? dem jävlarna skickar inte burton prylar utanför usa, och jag vill hitta dominant + mission till billigt pris :/

Ny bräda
Hej du kan få köpa min helt nya bräda fick den på junkfest igår det är en ripcurl bräda storlek M kostar runt 3000ny men jag gillar mest och åka skidor . ge ett bud så e det din

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp