androj
Aktiv medlem
Ny dubbelflip!
Senast ändrad:
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
haha deespin stomps = landar as cleant typ :PDeespin sa:"theres an awesome angle from the landing but i dont have it, he stomps the shit out of it"
Han satte den visst
haha översatt till svenska så står de : de e en sjukt grym vinkel från landningen men jag har den inte, han stompar den som fan!Deespin sa:"theres an awesome angle from the landing but i dont have it, he stomps the shit out of it"
Han satte den visst
han stompade den!NiclasK sa:sick, fast den kan han omöjligt landat.
men om du kollar lite noga på filmen ser du att han voltar framåt!!skitzo sa:det är en dubbel rodeo.
följande citat:
Erik L: did u stomp that double rodeo dawg?
Svar av joe: cheers man, yeah i named it. I landed it first time as well
så lite klarhet. en dubbelrodeo
A_N_D_R_E sa:haha deespin stomps = landar as cleant typ :PDeespin sa:"theres an awesome angle from the landing but i dont have it, he stomps the shit out of it"
Han satte den visst
Ja det är väl klart som fan att jag vet det. Men det var några högre upp i den här tråden som skrev att han inte kan ha satt den, så då citarade jag från newschoolers, och sen skrev jag till alla som sagt att han inte kan ha satt den att han visst satte den.park_pojken sa:haha översatt till svenska så står de : de e en sjukt grym vinkel från landningen men jag har den inte, han stompar den som fan!Deespin sa:"theres an awesome angle from the landing but i dont have it, he stomps the shit out of it"
Han satte den visst
å sen säger du, han satte den visst xD
jag började få ryckningar i hela kroppen när jag läste deras kommentarer... HUR JÄVLA DUM I HUVET FÅR MAN VARA!?? seriöst.. Gaaah!.. det finns itne ord.. men ibland så blir man så jävla arg på småsaker!..Deespin sa:A_N_D_R_E sa:haha deespin stomps = landar as cleant typ :PDeespin sa:"theres an awesome angle from the landing but i dont have it, he stomps the shit out of it"
Han satte den visstJa det är väl klart som fan att jag vet det. Men det var några högre upp i den här tråden som skrev att han inte kan ha satt den, så då citarade jag från newschoolers, och sen skrev jag till alla som sagt att han inte kan ha satt den att han visst satte den.park_pojken sa:haha översatt till svenska så står de : de e en sjukt grym vinkel från landningen men jag har den inte, han stompar den som fan!Deespin sa:"theres an awesome angle from the landing but i dont have it, he stomps the shit out of it"
Han satte den visst
å sen säger du, han satte den visst xD
Hur kan man missuppfatta det?
nej inte samma som jim, han drar misty 5 to backflip.skitzo sa:ok.. har kollat upp skiten! jag hade fel, sorry
"Hey guys, it's Joe.M (the guy in the vid). Thanks for all the comments, much appreciated.
It's a bit of a dodgy angle but it's a rodeo 7 to misty 5. Peace"
står på http://www.newschoolers.com/web/forums/readthread/thread_id/313451/
han slängde den med mute på andra försöket!
men men är samma som jim johanssons.
proven though, brits can ski!