Ny dubbelflip!

Ny dubbelflip!
Vem var det som sa att jibbing och freestyle inte hade något gemensamt?
Jibbingen börjar påminna väldig mycket om detta, hade han vart rak i kroppen hade han ju platsat på vilken poängtavla som helst!

Kul med "nya" saker dock

Ny dubbelflip!
jag är inte emot dubbelflippar eller utveckling av trick, men det såg fakiskt mer ut som något freestyleaktigt än jibbing. nu har jag ju inte sett med någon grab, den kanske blir snyggare då. Men fortfarande sjukt som fan !

Ny dubbelflip!
helt sjuuuuuuuukt, fast inte så mkt steeeze jibbing i den där, bara helt jevla sjukt flippat! men de finns ju redan en flip som heter pistol flip på sån där forskanot

Ny dubbelflip!
riktigt sjuk. just där såg den möjligtvis lite akrobatiskt freestylig ut men jag vet inte.

på ns.com så stod de väl att han stompade "skiten" ur den? han klarade alltså landningen?

Ny dubbelflip!
"theres an awesome angle from the landing but i dont have it, he stomps the shit out of it"

Han satte den visst

Senast redigerad av en moderator:
Ny dubbelflip!
Deespin sa:
"theres an awesome angle from the landing but i dont have it, he stomps the shit out of it"

Han satte den visst
haha översatt till svenska så står de : de e en sjukt grym vinkel från landningen men jag har den inte, han stompar den som fan!

å sen säger du, han satte den visst xD

Ny dubbelflip!
det är en dubbel rodeo.

följande citat:

Erik L: did u stomp that double rodeo dawg?

Svar av joe: cheers man, yeah i named it. I landed it first time as well

så lite klarhet. en dubbelrodeo

Ny dubbelflip!
skitzo sa:
det är en dubbel rodeo.

följande citat:

Erik L: did u stomp that double rodeo dawg?

Svar av joe: cheers man, yeah i named it. I landed it first time as well

så lite klarhet. en dubbelrodeo
men om du kollar lite noga på filmen ser du att han voltar framåt!!

Ny dubbelflip!
A_N_D_R_E sa:
Deespin sa:

Han satte den visst
haha deespin stomps = landar as cleant typ :P
park_pojken sa:
Deespin sa:

Han satte den visst
haha översatt till svenska så står de : de e en sjukt grym vinkel från landningen men jag har den inte, han stompar den som fan!

Ja det är väl klart som fan att jag vet det. Men det var några högre upp i den här tråden som skrev att han inte kan ha satt den, så då citarade jag från newschoolers, och sen skrev jag till alla som sagt att han inte kan ha satt den att han visst satte den.

Hur kan man missuppfatta det?

Senast redigerad av en moderator:
Ny dubbelflip!
Deespin sa:
A_N_D_R_E sa:
Deespin sa:

Han satte den visst
haha deespin stomps = landar as cleant typ :P
park_pojken sa:
Deespin sa:

Han satte den visst

Ja det är väl klart som fan att jag vet det. Men det var några högre upp i den här tråden som skrev att han inte kan ha satt den, så då citarade jag från newschoolers, och sen skrev jag till alla som sagt att han inte kan ha satt den att han visst satte den.

jag började få ryckningar i hela kroppen när jag läste deras kommentarer... HUR JÄVLA DUM I HUVET FÅR MAN VARA!?? seriöst.. Gaaah!.. det finns itne ord.. men ibland så blir man så jävla arg på småsaker!..

Senast ändrad:
Ny dubbelflip!
skitzo sa:
ok.. har kollat upp skiten! jag hade fel, sorry

"Hey guys, it's Joe.M (the guy in the vid). Thanks for all the comments, much appreciated.
It's a bit of a dodgy angle but it's a rodeo 7 to misty 5. Peace"

står på http://www.newschoolers.com/web/forums/readthread/thread_id/313451/

han slängde den med mute på andra försöket!

men men är samma som jim johanssons.

proven though, brits can ski!
nej inte samma som jim, han drar misty 5 to backflip.

Tillbaka
Topp