Ny foto ide!

volle

Ny medlem
Ny foto ide!
Jag tycker att det är solklart att det ska finnas nån sorts Album funktion där man kan lägga sina bilder och skapa album.! Hoppas ni förstår vad jag menar, tycker detta e ett måste!

/ VA :)

Ny foto ide!
freeride jobbar med att bygga om fotofunktionen, hoppas på att detta blir en funktion som kommer med då!

även att kunna tagga folk i bilder hade vart soft, och göra lite mera "community" av det än att bara ha ett fotoalbum.

hoppas det blir bra hur de nu blir! =)

Ny foto ide!
Jontex sa:
Det skulle vara soft med "picture of the month"
Finns ju startsidebild man kan hamna på, men den funktionen fungerar ju som vanligt SKIT.
Nån jävla apa som sitter och väljer ut bilder... ofta flera av samma fotograf och nästan identiska.

Ny foto ide!
felix sa:
Jontex sa:
Finns ju startsidebild man kan hamna på, men den funktionen fungerar ju som vanligt SKIT.
Nån jävla apa som sitter och väljer ut bilder... ofta flera av samma fotograf och nästan identiska.
Felix;
Förstår inte riktigt hur du menar att det är någon jävla apa som sitter och väljer ut bilder. ofta flera av samma fotograf och nästan identiska.

Tittar man på https://www.freeride.se/photo/new.php? , som är de senaste utvalda bilderna så tycker jag varken att bilderna är identiska eller av samma fotograf.

Till er med vettiga idéer och synpunkter; tack!

Ny foto ide!
OlaMelin sa:
felix sa:
Jontex sa:
Felix;
Förstår inte riktigt hur du menar att det är någon jävla apa som sitter och väljer ut bilder. ofta flera av samma fotograf och nästan identiska.

Tittar man på https://www.freeride.se/photo/new.php? , som är de senaste utvalda bilderna så tycker jag varken att bilderna är identiska eller av samma fotograf.

Till er med vettiga idéer och synpunkter; tack!
Hej etc.

Jag menade att jag tror att det är en jävla apa som sitter och väljer ut bilderna med tanke på att det så ofta är identiska bilder och av samma fotograf. Av de 24 bilder du länkade har den jävla apan lyckats få till det någorlunda, men ser man hela bilden och en liten längre tid tillbaka så har det inte funkat.

Har du uppfattat mig korrekt rätt?

Mvh osv.

Snödjup

Tillbaka
Topp