Ny funktion: Filmer direkt i forumet

johan

Administrator
Nu är det möjligt att lägga in filmer från YouTube och Google Video direkt i forumet utan att behöva länka till filmen. Så här enkelt är det.

Film från YouTube:
[youtube ]
(utan mellanslag)

Film från Google Video:
[googlevid ]http://video.google.com/videoplay?docid=1277477281052472117[/googlevid]
(utan mellanslag)

jag fattar inte? vad blir skillnade från en vanlig länk från förut och en ny ?

va bra:) men blev det inte lite segt? jag har inte sett den filmen förrut, så jag vet inte om den är så:s

fy fah va soft

[googlevid]http://video.google.com/videoplay?docid=-5732728245368343350&q=ski[/googlevid]

Senast ändrad:
varför funkar de inte för mig var skrev jag fel ?

Jag testar och plockar bort: &mode=related&search= från länken och lägger till www.

a ballt då funkade de juh ! =)

edit: sjukt kul kllipp me sean atci

Jag rensade tråden från diskussioner om vem som var med i filmerna som lagts upp och detta är fel tråd för det.

Som vanligt får man bara posta filmer i rätt forum.

riktigt bra upgradering eller vad man ska sejja :D tror detta kommer vara till stor nytta för alla som hänger i forumen (som jag t.ex.). det kommer vara skönt att slippa klicka upp nya fönster för alla filmer man vill se. fast de e klart vissa filmer måste man fortfarande klicka upp i nya fönster men störredelen är ju youtube :D

tummen upp Johan!

Johan, en sjuk dålig sak nu är att vi förlorar förmågan att länka vidare.
Om någon lägger in en film med LÄNK så kan jag kopiera den och visa kompisar på t,ex msn. Hur gör jag nu för att få fram namnet? :O

Annars grymt!

Senast ändrad:
BigAir sa:
Johan, en sjuk dålig sak nu är att vi förlorar förmågan att länka vidare.
Om någon lägger in en film med LÄNK så kan jag kopiera den och visa kompisar på t,ex msn. Hur gör jag nu för att få fram namnet? :O

Annars grymt!
du dubbelklickar bara på filmen.

scratchfs sa:
Kan ni inte fixa så man kan göra det med pufile också :) det skulle vara pricken över i enligt min mening.
nej värkligen inte! vi borde be nån hacka sönder putfile..

hade vart coolt om man kunde lägga in en film likadant fast på sin presentation ochså! eller det kanske man kan?

Bra. Nu verkar de flesta förstå hur det fungerar. Så nu behöver ni inte posta flera filmer i denna tråd utan bara kommentera funktionen.

Tillbaka
Topp