Ny her pa Freeride!

• Trådstartare Trådstartare AndreasHatveit
  • Start datum Start datum
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ny her pa Freeride!
johan sa:
"AndreasHatveit" är en fake-användare och kommer därför att snart bli avstängd från Freeride. Detsamma gäller för "SammyCarlson".

Även personerna från Lidingö som ligger bakom dessa profiler kommer att bli avstängda.
hahah skönaste på länge..
solklart bra johan

Ny her pa Freeride!
kom igen johan, vad heter användarna som skapat dessa fake-profiler?

Ny her pa Freeride!
ingen som märkte att hans norska var lite sådär?

Ny her pa Freeride!
jag gissar på att båda går att hitta bland hans kompisar i listan.. eftersom att dom har fr å han känner dom..

Ny her pa Freeride!
kan de va minusgrader själv eftersom hans inlägg inte e kvar här i forumet o hans profil finns itne typ? lr så skrev ja fel när ja sökte efter honom

Ny her pa Freeride!
Pizzaaugust sa:
kan de va minusgrader själv eftersom hans inlägg inte e kvar här i forumet o hans profil finns itne typ? lr så skrev ja fel när ja sökte efter honom
Nej det är klart att det är han för jag sökte nyss på han och han finns inte.

Ny her pa Freeride!
Hur kan Johan förresten veta att han e fake?

Senast ändrad:
Ny her pa Freeride!
dektektiv ahlnäs avslöjade minus först:D.
han kan säkert kolla vart ip komme rifrån lr vad vet jag:P fråga han,, bra fråga

Ny her pa Freeride!
Men det måste vara Minusgrader eftersom han inte finns kvar.
Vem var den andra då?

Ny her pa Freeride!
Ja, du säger det men det verkar som om folk tvekar.
Det är ju utan tvekan Minusgrader, men vem är den andra?

Ny her pa Freeride!
Vi kan nog konstatera att den ena var MInusgrader, men var inte han med i något gäng som står och posar på någon bro "sehrocrew" eller nått

Ny her pa Freeride!
hen-ke sa:
Vi kan nog konstatera att den ena var MInusgrader, men var inte han med i något gäng som står och posar på någon bro "sehrocrew" eller nått
bara för att han är med i sehrocrew så kan vi ju inte säga att det är nån där ifrån som är skyldig, eftersom han lär ju ha fler vänner, men vi ska inte utesluta sehros medlemmar heller, men dra inga hastiga slutsatser, ;)

Ny her pa Freeride!
Sheriffen_av_Nottingham sa:
Men shit maj britt vilken complicerad norska han skrev :P
det finns program på internet där du skriver på svenska sen översätter programmet till andra språk

Ny her pa Freeride!
hen-ke sa:
Vi kan nog konstatera att den ena var Minusgrader, men var inte han med i något gäng som står och posar på någon bro "sehrocrew" eller nått
Johan sa ju att han dom var från Lidingö, eller ialafall 1 av dom och Minusgrader är en av dom. Och gissa villken bro Sehrocrew står och posar under, om inte självaste Lidingö bron!
Säger inte att nån från Sehro har gjort det här, men i teorin skulle det kunna vara nån av dom..

Ny her pa Freeride!
Haha! detta var det bästa som hänt här på freeride sedan hösten 1979 när någon låtsades vara Ingemar Stenmark!

/C

Ny her pa Freeride!
-Höhö jag har en ideé!
-Vadvadvad?
-Jag ska skapa ett konto på freeride som ska heta SammyCarlsson!
-Haha fan va bra, då ska jag skapa ett AndreasHåtveit konto hihihi.
-Haha!
-Hihihi!
-Tror du nån kommer fatta att det e fake?
-Nää! Fatta hur grym jag e på norska? Jag va me famlijen en vecka i Trysil förra året!
-Haha fan va bra!

(Utalas med fördel med tonårsbrytning, s.k. "målbrått", för att uppnå bästa realism.)

Ny her pa Freeride!
Asså vad fan spelar det för roll vem det va som gjorde det? gör det saken bättre? saken är ur världen nu! dom är avslöjade och thats it!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp