Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
hahah skönaste på länge..johan sa:"AndreasHatveit" är en fake-användare och kommer därför att snart bli avstängd från Freeride. Detsamma gäller för "SammyCarlson".
Även personerna från Lidingö som ligger bakom dessa profiler kommer att bli avstängda.
det kanske var hon :PxD(skämt)minusgrader sa:Cooling däreEVEZ sa:mm...vem hade rätt???
Okej, berätta då..minusgrader sa:Jag känner båda tvåFluffsurfarn sa:kom igen johan, vad heter användarna som skapat dessa fake-profiler?
Säg dexD snällafrandfors sa:Okej, berätta då..minusgrader sa:Jag känner båda tvåFluffsurfarn sa:kom igen johan, vad heter användarna som skapat dessa fake-profiler?
Nej det är klart att det är han för jag sökte nyss på han och han finns inte.Pizzaaugust sa:kan de va minusgrader själv eftersom hans inlägg inte e kvar här i forumet o hans profil finns itne typ? lr så skrev ja fel när ja sökte efter honom
Den frågan kvarstår:Pjeppenator sa:men vem va då den andra :O
MinusgraderFluffsurfarn sa:kom igen johan, vad heter användarna som skapat dessa fake-profiler?
bara för att han är med i sehrocrew så kan vi ju inte säga att det är nån där ifrån som är skyldig, eftersom han lär ju ha fler vänner, men vi ska inte utesluta sehros medlemmar heller, men dra inga hastiga slutsatser,hen-ke sa:Vi kan nog konstatera att den ena var MInusgrader, men var inte han med i något gäng som står och posar på någon bro "sehrocrew" eller nått
det finns program på internet där du skriver på svenska sen översätter programmet till andra språkSheriffen_av_Nottingham sa:Men shit maj britt vilken complicerad norska han skrev :P
Johan sa ju att han dom var från Lidingö, eller ialafall 1 av dom och Minusgrader är en av dom. Och gissa villken bro Sehrocrew står och posar under, om inte självaste Lidingö bron!hen-ke sa:Vi kan nog konstatera att den ena var Minusgrader, men var inte han med i något gäng som står och posar på någon bro "sehrocrew" eller nått