Ny hojj

emmmil

Ny medlem
Ny hojj
Tja alla på freeride.jag ska köpa en ny hojj för max sådär 10 000.vill helst ha en street/ dirt 24tum.har kollar runt men vet inte riktigt vad jag ska köpa.jag undrar om ni skulle kunna hjälpa mig med förslag och länker till bra sidor o hojjar.dirtbanan breve mej e snart klar så snabba svar uppskattaas.

Ny hojj
okej sjysst med tipsen..en kompis tipsade mej om att plocka hem en 24seven från UK.de var nån billig utförsljnings grej.jag tror att det kan vara nått.men fortsätt att tips mej om hojjar och om de e nån me en 24seven så berätta vad ni tycker om den.

Ny hojj
Chilla-Jibba sa:
okej sjysst med tipsen..en kompis tipsade mej om att plocka hem en 24seven från UK.de var nån billig utförsljnings grej.jag tror att det kan vara nått.men fortsätt att tips mej om hojjar och om de e nån me en 24seven så berätta vad ni tycker om den.
24seven v24 är nog den skönaste cykel jag har cyklat på i hela mitt liv.

Ny hojj
jag har nu beställt en ny 24seven v24 slacker 06/07..men jag måste vänta en månad på hojjen, den sista såldes en dag innan jag bestälde min (jävligt irriterande)

Ny hojj
najs bike du köpt. skulle nog iof köpa en cykel i delar från tyskland. varför? jo därför då får du exakt dom delarna som du villa ha å inte massa jävla fylle, en annan anledning är att de är så sjukt mkt biligare i tyskland så du kan få en så sjukt mkt bättre cykel för pängarna. ja gjorde så å ja lever fett lyckligt ;P peace out bro

Ny hojj
Köp en Kona scrap 07, lätta och sköna.Men de är 26 tums däck när den är ny, men de är bara att köpa 24 tums fälgar =)

Tillbaka
Topp