NY JIBBFILM! OLLE JONSSON -kanske roligaste filmen!

Den är inte ny, den har postats förut på forumet.

Fakie-mannen handlar den om. Är inte den copyright:ad dvs olaglig att lägga upp på en egen server?

//Dr. Snow

Ska man vara rigtigt petig så får du inte ens länka till filmen. Så länge du inte har lov att göra det...

Lite seg film. Fast den var coolt klippt. Dom behövde ju inte gå igenom hela hans liv. Klipp ihop det lite!

Ja, kul med "amatörfilmer", gärna mer sådant. Men håller med Knolpak, en kortare version hade nog varit bättre. Hört talas om "kill your darlings" i filmsammanhang?

Knolpak! jag tror inte han skulle anmäla mig för någonting med tanke på hans eget intro, tror faktiskt inte han har rätt till SFs intro (film + musik) + thx introt + så sluta håll på att klaga å sluta va petig!

Om man inte skulle få länka till vad som helst skulle Internet falla ihop. Att länka till något är inget brott. Annars skulle detta http://www.dn.se vara ett brott och så vidare...

tack Dr.Snow. och länken som inte funkade (tydligen) var från rocsport, om dom har använt filmen kan de absolut inte va nå fel att länka till dem...som i sin tur visar en film på deras sida...

Lol. Jag la upp den tidigare än dig tror jag! Men det va ett tag sen du skrev också. =D

ja de va mkt möjligt att du la upp den tidigare än mig å de har jag sagt oxå, "till alla er som inte sett denna film " fan va de ska bli snack om vem som va först!

Är det ingen som råkar ha den på sin dator som kan lägga upp den? Måste se den igen.

"Brudarna är blonda här också, fast på riktigt. Backarna liknar dem hemma fast här finns det inga jävla trampminor man måste hoppa över. Liftpersonalen är inte beväpnad heller"

"Jag har kontakt med Scott. Jag fick betala de brillorna jag har nu men jag kommer förmodligen få tillbaks pengar för dem"

"Jag är rätt fet, de säger så. Du kör fett Olle. Jag kör fan fett fort"

"Jag var trött på tajta jeans och köpte större och större byxor helt enkelt och det var fler och fler som hängde på och nu har vi stora brallor - Baggy"

Grym film som fan.=)

de här inälgget e ju från 2003! själv så har jag sett den tidigare, men den e kul, ryssen e roligast!

orka vill ha den, kan någon fixa upp den igen?

"Mitt körkort ja. Det var ju rätt svårt och få, i och med att...de tycker inte att man ska backa va. Men jag asså..för mig asså...det här är ju. Det här är den sanna åkningen, köra bakåt."

brev till smackit

speedstar wrote:

Hej,
Som jag har letat efter denna film! nu har jag äntligen hittat den men länken på hemsidan fungerar inte. Kan man få hjälp av er?

svar:
Hejsan, tyvärr kan vi inte visa den på grund av upphovsrättskyddad musik. Men tack för visat intresse!
Vi kommer dock att spela in tvåan denna vinter. Det blir en mäktig roadtrip bland fågelskådare och jibbers,
ackompanjerad med STIM-fri musik. Premiär till våren!

Jaha, då vet man det... Verkar kört såvida inte någon här har den på hd och som kan tänkas dela med sig....

ojdå :/ Det finns flera på forumet som har den, det vet jag, har tillochmed pratat med en av den (HOLY CRAP?!) men folk nu för tiden är alldelles för egoistiska och lata, tyvärr.

laddar men slött som fan :/ 2 timmar och 30 min kvar :(

Tillbaka
Topp