ny sida!

ny sida!
Ser ut att kunna bli innehållsrik! Arbeta lite mer med layouten (all text syns inte/kommer snett) och skaffa ett bildbehandlings-program! Lycka till.

ny sida!
kul me lite nya sidor... Bisons sida va riktigt snygg.. tror de kan va dax för ett lite bättre webbprogram för SwedichHeal, men de blir nog bra

ny sida!
..jag vet att jag ligger lite efter vad gäller den tekniska biten med snickrande av webbsidor.
Sen är jag lite trött också på alla dessa överkliniska, stilrena och trendiga siddesigner med fräna funktioner.
Min ide är att sidan skall se ut lite som en vanlig pappersskidtidning gör.
Fult kanske vissa tycker som är vana att se alla moderna siter.
Men det kommer att se ut så här ett tag framöver i alla fall, då jag kommer att fokusera på innehållet, med reportagen i fokus.

Men det är bra att ni kritiserar, för ibland blir man lite blind på det man håller på med.

ses på berget
/SH

ny sida!

yo mannen. här kommer nåkra synpunkter...
snygg sida, märks att du har lagt ner en del tid.

1, spara bilderna som giff i stället för jpg (stora bilden).
2, se till att bilderna är stora nog (då blir de klarare)
3, spara de som webbcolor (om du har photoshop me den funkt)
4, sidan laddar dåligt hos mig, långsamt, det har att göra med min nuvarande rackiga uppkoppling, men många har lika dålig, om du skall ha en statisk sida, se till att få den snabbladdad, ta bort alla animationerna det är inte kul men ni lär nog vinna på. splitta giffarna och använd färger i html koden i stället, nåväl det där kan ni ju redan.

om du vill kan jag maila över en lista på alla snowboard trick som fins som jag har sammanställt,, hare,
wg,

ny sida!
Walter_Gropius: köp nytt modem =)

ge fan i å spara i gif. blir bara krångligt med det, kan tappa färger osv =)

Se upp för våran nya sioda med .com-adress (!! =D) som lanseras snart. Håll ut :P

Snödjup

Tillbaka
Topp