Ny startsida för forumet?

johan

Administrator
Passa på och testa en ny sida med de senaste inläggen:
https://www.freeride.se/forum/

Vad tycker ni? Vill ni hellre komma till denna sida istället för kategori-sidan som man kommer till när man klickar på forum i menyn?

Senast ändrad:
om jag under mina egna inställningar kryssar i att jag inte vill se ex. studsmatta- och åre-forumen, påverkas även multivyn? (studsmatta är inte min grej liksom.)

i övrigt gillar jag. ju mindre kategorisering desto mer fritt flödande samtal = trefligt.

edit: kan man "låsa" vilket man väljer av multivyn och kategorierna? segt att behöva ändra varje gång om man skulle vilja ha kategorierna (finns säkert nån traditionalist som gillar det bättre, hehe ;) )

Jarle sa:
Ja! Hurra för nya startsidan!
Kul att du gillar! :)

Heddious sa:
om jag under mina egna inställningar kryssar i att jag inte vill se ex. studsmatta- och åre-forumen, påverkas även multivyn? (studsmatta är inte min grej liksom.)

i övrigt gillar jag. ju mindre kategorisering desto mer fritt flödande samtal = trefligt.

edit: kan man "låsa" vilket man väljer av multivyn och kategorierna? segt att behöva ändra varje gång om man skulle vilja ha kategorierna (finns säkert nån traditionalist som gillar det bättre, hehe ;) )
Nu uppdaterade jag precis så att inlägg från sina dolda forum inte syns i listan.

Bra förslag. Det skulle man kunna lägga som en personlig inställning så att varje gång man klickar på forum (när man är inloggad) så hamnar man i rätt vy direkt.

Mycket bättre så här. Har nog aldrig bläddrat i forumet baserat på kategori utan bara på senaste inlägg...

Pillard sa:
Mycket bättre så här. Har nog aldrig bläddrat i forumet baserat på kategori utan bara på senaste inlägg...
Kul att du gillar! Många gör precis som du så en sådan ändring skulle nog bara leda till lite smidigare navigering för de flesta.

Gillart! Skidforum gör sig bäst i senaste-format... De flesta forum är intressantast i senaste-format!

Fixat en bug som uppstod när man använde flera olika enheter och klickade på "markera alla inlägg som lästa".

Som ny på forumet har jag inget att jämföra med men spontant är jag också för en del med dem senaste nyheterna. :)

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp