Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Har du inget vettigt att tillföra diskussionen så borde du helt och hållet hålla käft!shreedarn sa:Av: K_A_L | Igår 08:42 Citera
Vill inte negga och komma med dåliga vibbar utan jag applåderar din kreativitet och dina visioner.
.
.
.
håll käft:P
2000? lättare att köpa av ngn här på fr istPontusOlsson sa:Ta in Jiberish, Kommer bli en guldgruva.. Skulle ni sälja dom för 2000 så skulle dom ändå sälja som smör bland 12 åringarna![]()
I'm on itViBe sa:några fräna kepsar kanske?
Word. Majoriteten av alla yngre och säkert en liten grupp äldre medlemmar här på Freeride skulle säkert köpa Jibberish o andra gangster-märken. Men det är inte majoriteten av alla som åker skidor å snowboard i Sverige. Därför e de nog rätt bra att ha "medelsvensson" sortimentet redo!Erix sa:Nu är det så att Yngre ungdomar och barn inte tillhör den köpkraftigaste kategorin. Så satsa på märken som tilltalar den köpkraftigaste kategorin "medelsvensson" som tex. Salomon, Scott, Quiksilver, Rip curl osv. och detta till bra priser. Detta krävs för att man ska tjäna pengar, om inte Stadium redan snott alla kunder, visst ett litet sortiment med "underground" märken kan man ju erbjuda.
GOS sa:Som många säger är Jiberish nog ett måste, inte för det är snygga praktiska kläder (för det är det ju knappast) men för att det säljer som satan. De få omgångar som tas in till Sverige säljs ju på några timmar.
Att First Drop är klart är ju fantastsikt, bra med sånt som inte annars finns i Sverige. Bra märke också.
Sen är det ju frågan hur "Average Joe" ser ut för den här målgruppen. Har han Head-lagg, Peak-ställ och Carrera-goggles? Eller har han ett par Suspects, Gangsterpants och Jiberish-hood? Eller är det till och med så att han har lätta K2-skidor, Dynafit-bindningar och en slimmad skaljacka?
Man kanske måste bestämma sig om vem man vill sälja till?
Totalt kanske det finns mest som nr 1, men för honom finns det också redan en massa butiker, eller hur?
Här på FR finns nog mest som nr 2 och även fler som är mera åt "hardcore powder"-hållet och för oss finns det inte ett lika brett utval. Medans andra kan gå till Stadium och inhandla allt dom behöver för vintern, behöver vi kanske sitta och googla runt i veckor för att få tag på diverse utrustning.
Jag tror på "speciella märken" (som kanske inte är speciella för oss, men för andra) och bra kvalitet, bra pris är ju givetvis en väldigt stor fördel.
Ska kolla med honom, moment är jag i kontakt med lite, likaså praxxis om du vet va de är? fat-ypus med. Sen är det lite småsaker som jag ligger i vassen med.. måste säga att de här forumet ska ha sjukt mkt credd för all input, hade aldrig drömt om över hundra svar liksom:P
Förslag på märken är:
Moment Skis. Inte så snygga kanske, men några av skidorna har rent perfekta mått, skulle gärna vilja ha ett eller flera par.
DPS. Snacka med Noljas
Orage. Snygga kläder.
Jiberish ofc
Annat som nämnts tidigare, Armada, Salomon, Line, o.s.v
Kanske även kameror som t.ex Go-Pro, Contour HD men också vanliga videokameror.