Det är inte fejk!! Jag såg det irl, helt sjuktjeppenator sa:Whaaat?? deädr måste fan va fejkat.. de är ju omöjligt att börja göra backflip å sen gå över i frontflip????
galet.. jag vill fan lära mig!
är det fejk? :Ssweetpeace sa:utan tvekan fejk.
Har du läst själv?Mann3 sa:
Ja visst. Du borde ochså ta en tittDeespin sa:Har du läst själv?Mann3 sa:
jamen han hade tur som lyckades med så bra hangtime kan ja definitivt hålla med omMarrccus sa:cleant .. sooft trick.. men hur lyckades du få de o se ut som om de va frös bilden liksom... grymt var de iaf
mann3 http://sv.wikipedia.org/wiki/IroniMann3 sa:
Jepp!da-keffy-boi sa:
Mann3 sa:Oh no i got pwnedda-keffy-boi sa:...
jag skulle nog kalla det skicklighet.JakobJ sa:jamen han hade tur som lyckades med så bra hangtime kan ja definitivt hålla med omMarrccus sa:cleant .. sooft trick.. men hur lyckades du få de o se ut som om de va frös bilden liksom... grymt var de iaf
mm, grenen sticker ut ovanför studsmattan, fett drygtOhm1e sa:pausa filmen på tiden PRICK 00:10 .
knasigt att han kan komma bakom träden, som är bakom han? : S :Oklurigt : )
Haha, den enda "effekten" vi lagt in är låten. Pojken har en tvillingbroder med exakt samma kläder, och det är han som står på sidanaeriksson sa:ajabaja inte fuska med cookie cuttern
jaa, ser du inte de ae?! omgRobint sa:Haha, den enda "effekten" vi lagt in är låten. Pojken har en tvillingbroder med exakt samma kläder, och det är han som står på sidanaeriksson sa:ajabaja inte fuska med cookie cuttern