Nya Oakley googles!

eNil

Medlem
Nya Oakley googles!
Tja, på Jacob Westers blogg(Även Kims) bär han nya Oakley googles, väldigt lika Crowbar. Skillnaden som det ser ut som är större öppning för näsan. Såg för ett tag sen att jeppenator skrev lite om dem, men jag hittar inte det inlägget, så jag undrar vad dem heter och om ni även har fakta om dem!
http://jacobwester.com/

Nya Oakley googles!
splice heter modellen.. skrev ju lite om dom i tråden med de är typ en signature series.. tror de är simon dumounts egna promodel han gjort..

dom ser ju nästan exakt ut som crowbars.. men jävligt snygga färger å så! kan bli spännande å se om de blir nått av dom! ;)

Nya Oakley googles!
det jag märkte i forumet där var att du hade skrivit "bra att dom lyssnar på åkarna", men de får ju typ vilka färger de vill ändå, borde de inte lyssna mer på oss som ska köpa? eller är jag helt ute och cyklar?

Nya Oakley googles!
Kan tillägga att den Goggle kommer att ersätta wisdom gogglarna =) Och som sagt i den andra tråden och enligt mej sjukt snygga gogglar ! :D

Nya Oakley googles!
Aspebo sa:
det jag märkte i forumet där var att du hade skrivit "bra att dom lyssnar på åkarna", men de får ju typ vilka färger de vill ändå, borde de inte lyssna mer på oss som ska köpa? eller är jag helt ute och cyklar?
Det är àkarna som delvis styr trenderna. 95 % av köparna reagerar tidigast 6 mànader efter produkten ligger i butikshyllan. Ska man kunna begära vad ett par oakley kostar sà màste man sälja en premium-produkt som ligger i framkant av utvecklingen och inte fràga svensson vad som skulle vara fint. Sà, ja du är ute o cyklar. Sorry.

Tillbaka
Topp