Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Okey, nice! :Dlinder sa:Line Afterbang med Griffons kostar ~4100 med frakt inräknat från sport-conrad medans Salomon Suspect med samma bindning och frakt kostar ~3400kr från samma sida
Jag hade köpt Suspecten
Jag äger ett par afterbang och brorsan har ett par suspect så har kört en del med båda
När det gäller raila så är nästan alla skidor jag provat rätt lika ... Allt handlar ju om skicket på stålkanten inget annat :Ptjaboston sa:Okey, nice! :Dlinder sa:Line Afterbang med Griffons kostar ~4100 med frakt inräknat från sport-conrad medans Salomon Suspect med samma bindning och frakt kostar ~3400kr från samma sida
Jag hade köpt Suspecten
Jag äger ett par afterbang och brorsan har ett par suspect så har kört en del med båda
Hur är Afterbang när det gäller att raila, är dom sköna då? :P
jaha :Dlinder sa:När det gäller raila så är nästan alla skidor jag provat rätt lika ... Allt handlar ju om skicket på stålkanten inget annat :Ptjaboston sa:Okey, nice! :Dlinder sa:Line Afterbang med Griffons kostar ~4100 med frakt inräknat från sport-conrad medans Salomon Suspect med samma bindning och frakt kostar ~3400kr från samma sida
Jag hade köpt Suspecten
Hur är Afterbang när det gäller att raila, är dom sköna då? :P
Edit: Det är ju inte direkt mycket flex på en skida under bindningen och då är det egentligen bara vikt och längd som spelar in om man bara ska raila (samt då stålkanterna men stålkanterna kan ju slitas olika på likadana skidor :P )
Okej,Simme89 sa:Dynastar är helt okej men ska du ha en riktig park och lek skida och inte vill lägga för mycket pengar så är ju helt klart Line afterbang eller K2 domain ett sjukt bra alternativ. Den Line mastermind skidan är också nice men skulle nog köpt K2 domain för tror att Afterbang skidan är rätt kass när det kommer till hållbarhet.
Själv köpte jag precis ett par Twenty twelve så är sjukt sugen på att få hem dem o testa!
mvh simon