nya TRix

KimLarsson

Ny medlem
nya TRix
deta forum ska var för er som har kommit på ett nytt trix el tror att dom har kommit på ett nytt trix som e realistiskt (inte liksom "åå jag koom på et nytt trix de heter snabelvolt man gör en 720 sidovolt " de är liksom inte så realistiskt)

å så skall nån annan bedöma om de finns ett namn till dit trix el ej å etc.etc.etc.
själv suger jag på trix e inge levande lexikon liksom

såklart kan ni snacka om massa annat men kom ihåg att forumet handlar om nya trix

idag när jag stod där i backen fick jag en briliant idea ett nytt trix el inte vet jag om de redan finns ett namn till de trixet

man liksom grabar som på en mute fast inte korsar skidorna när du väl grabar sparkar man ut foten du grabar i

lite mer ditaljerad"(fel stavat jag vet inge levande lexikon som sagt)

man grabar med höger handen på vänster skida lite längre ut på skidan å sen sparkar man ut vänster foten ( haah kanske inte världens snyggaste trix men)

MHv {kîM}

nya TRix
sammy carlson gör liknande i tbc, men han kör straight leg istället för att sparka ut skiten .

nya TRix
blir det inte lite svårt att sparka ut skidan om man håller i den? eller har jag missuppfatat det hela?

nya TRix
sideflip 7 är ju inte så orealistiskt, jhonny mosley har säkert dragit det någon gång. han var ju duktig på sina dinner rolls och sideflips.

nya TRix
finns det något "TRix" där man korsar skidorna och samtidigt tar höger hand på höger tail och vänster hand på vänster tail? föreställer mig en "flying squirrel" (bara sett i SSX 1, vet inte om det är ett riktigt trick) fast på skidor..
någon som hajar vad jag menar?

skulle va najs som fan om man toktweakade, dvs drar isär tailarna så mkt de går, tycker jag :)
kanske knäskadevarning på det tricket, men ändå xD

nya TRix
z vilket jävla skit forum den som skrev de forumet måste ju vara hjärntvättad :pPpP-l--

fan va tråkigt oki jag kom på et nytt trix nu

man kör switch in å å gör en backflip med en tweakad mute

jag kallar de switch back filipflip shoemute collt va

nya TRix
vad sägs som en halv backflip 360 :D inte gör att jag har testat men ändå skulle vara ganska fräckt :D. asså att man landar på skallen :D

Tillbaka
Topp