Nya utseendet på freeride (wtf?)

Lumpe

Ny medlem
Märkte nyss uppdateringen på freerides utseende, och.... det är fan i mig det fulaste jag någonsin har sett i hela mitt liv, kladdigt och ett dåligt försök till att försöka modernisera sidan!
Någon som håller med mig, eller?

Om du taggar ner lite och istället presenterar lite konstruktiv och väl underbyggd kritik i den här tråden istället för att lägga ut ett rage-quit-värdigt inlägg som inte bidrar till nånting positivt för någon tror jag det till och med finns en chans att du kommer bli tagen på allvar och att du kan få vara med och ha synpunkter på det som görs.

tyckte också det såg rätt illa ut, men tror det var för att de hade bytt plats på lite saker. Men om någon/några månader kommer man knappt ihåg det gamla utseendet så det är bara en vanesak!

Vattendroppe sa:
Om du taggar ner lite och istället presenterar lite konstruktiv och väl underbyggd kritik i den här tråden istället för att lägga ut ett rage-quit-värdigt inlägg som inte bidrar till nånting positivt för någon tror jag det till och med finns en chans att du kommer bli tagen på allvar och att du kan få vara med och ha synpunkter på det som görs.
+1

Vilken fantastisk medlem.

Inaktiv på forumet rätt länge, förutom att klanka ned på FVA drar du en klassisk WoW/CS-RQ angående den nya designen utan någon som helst konstruktiv kritik.

Keep it up!

Njae, jag gillade verkligen inte hur det ser ut nu.

Speciellt stör jag mig på den färgen forumsinläggen har (gul/orange)? Skitsvårt att se/tyda

Sen känns det som man gått för hårt på

edit : satan va många inlägg jag lyckats bränna av :o

Senast ändrad:
Så här i början tycker man väl alltid att uppgraderingar är sämre, men vi vänjer oss nog...
Snyggare men mindre enkelt tycker jag än så länge.

Det var säkert inte gratis... det är klart att det inte går att köra samma design för evigt men just det här exemplet på förnyelse var inte speciellt upplyftande, ingen reklam för Sweet Media.

Lite förhoppningsvis konstruktiv Kritik.

Fontfärgen på forum gör det lite svårare att läsa. Dålig kontrast. Att fonten är fet hjälper inte heller.

Synd att inte datum för senaste svar syns längre.

Och så lite opinionated; frånsett att det kanske behövdes en förändring, vad anser siteägaren vara den stora fördelen med Nya looken?

Hittade datum nu När jag laddade upp mitt inlägg, hopbakat med username. Det Finns alltså men var lättare att se I gamla looken.

Senast ändrad:
Jag tycker det är väldigt segt att snabbt få en överblick på kategorierna i köp och sälj. Det blir för många val för att man ska få se enbart den kategori man var intresserad av.

Tyckte förra versionen var bättre med mindre bilder och även möjligheten att dölja alla bilder så man fick en lista att scrolla.

Stor skillnad i hur effektivt man kan skumma igenom många annonser.

Eftersom man läser från vänster till höger så vill jag även se de övergripande nyheterna för varje kategori dvs. kalender, sponsorer, köp och sälj, prylar, forum på vänster sida. Då träffar ögat först dessa ämnen. Sedan kan blicken vandra till den breda mitten kolumnen och se innehållet där.

Senast ändrad:
Det här inlägget har jag sett så många gånger tidigare i samband med uppdateringar av tex. Facebook och andra sidor. Precis som Primary skrev så är det en vanesak och hade saker och ting aldrig förändrats hade vi fortfarande kört häst och vagn. Självklart ska man ge konstruktiv kritik när tex. nånting är svårläst men ge det lite tid istället för att klanka ner på en uppdatering första dagen!

MGKRG.gif

Snödjup

Tillbaka
Topp