nyår i Åre!

RTygesen

Ny medlem
nyår i Åre!
hejsan! jag å ett gäng polare ska upp till Åre över nyår, är det några fler som ska dit å brukar det vara roligt där då?

hare king!

nyår i Åre!
Sjukt trist tycker jag, skidåkningen är inget att hurra för.
Kallt, inga hopp. Kan vara dåligt med snö, hårt.

Tycker det är 100ggr bättre senare på säsongen än tidigt.

nyår i Åre!
BigAir sa:

du e jo konstig! förra året va fan bräcke öppet med 18-19 meters hoppp.. å du kanske är liksom 12 år så du festar ju la inget

nyår i Åre!
Åre ær grymt på nyår!! Oftast jævligt kallt, lite jobbigt att stå en timme i kø i 25 minus så se till at boka bord på utestællet ni ska till så ni slipper kø!! Skidåkningen brukar vara helt okej..

nyår i Åre!
Jag ska också upp till Åre över nyår. Själv är jag inte 18 riktigt än men hoppas på att få det skoj med polare ändå!

Hur brukar parken i Bräcke se ut runt nyår?

Hur många hopp är uppe och hur stora är de?

Hur länge brukar man kunna köra skidor på dagarna? När stänger liftarna?
Blir väl jäkligt mörkt tidigt på dagen, vid nyår, eller?

pz

nyår i Åre!
Det normala runt nyår är att det inte hunnit komma så mycket snö, förra året var ett undantag, mesta snön på typ 40 år vid nyår. Det brukar, som skrivits, vara kallt, mycket folk, inte allt för många nedfarter och liftar öppet. Här kan du hitta liftarnas öppettider osv. Så tidigt på säsongen brukar det kunna vara bättre i Duved, ta bussen dit nån dag och kolla läget.

nyår i Åre!
Va där på nyår förra året, va riktigt kul, festade varje dag å hade latjo..inte mycket åkning vart det dock. Men mycket snö va det, som fan faktist..hehe

nyår i Åre!
BigAir sa:

...fast tvärtom. så jävla kallt är det ju inte, det är ju vinter. sjukt roligt. själva festandet är inte så bra om du är under 20 kanske.

nyår i Åre!
ojj vad delade meningar..:) funderar själv på att åka upp då ngra kompisdar ska upp men känns lite pytt att man inte e 18 ännu men får se, brukar fungera endå :)

nyår i Åre!
Fortfarande ingen som vet hur parken är kring nyår ??

Hur många hopp / rails och i vilka storlekar, hur länge liftarna har öppet?

pz

nyår i Åre!
Nja, parken brukar inte vara någon höjdare vid nyår..

Fast i år så är ju snön tidig, så om det bara håller i sig å inte börjar töa nu så kan dom kanske fått ihop den hyffsat tills dess.. men som sagt! brukar vara rätt kallt runt nyår, så räkna med is å hårda landningar!

nyår i Åre!
Var där förra nyåret och de va jäkla bra.. Fast på dippan på nyår var de mest bratz och så men aa kul var de ivf.. De är ju som liilla sthlm där nere när man partar och tycker man de är kul och ifall men tål kyla så är Åre nice!

nyår i Åre!
bräcke öppnar redan 16 i år...!
dom kommer nog ha lika stora hopp som förra året vid jul,
några nya rails ska sättas upp också..!=)

Tillbaka
Topp