Nyår i Funäs, vart ska man?

allanidalen

Medlem
Tjena!

Första gången för mig i Funäsfjällen. kommer bo nära tänndalen men som jag förstår det så är det ganska torrt vad det gäller uteliv där. Kommer bli mest stughäng hela veckan men på nyår så vill man ju ändå gå ut och röjja lite.
vart ska man? och bör man förköpa biljetter osv?

Tpf!

Härjedalen är fel val om du letar uteliv och att förköpa några biljetter ute i bondeland behövs inte, det finns för fan inte nog med folk i hela kommunen till att fylla ett uteställe. Visst vallfärdar folk från byarna i volvo 240is och blandar sig med skaljackor och annat uppe i fjällen men utöver det så är det tamt.

somebody sa:
Härjedalen är fel val om du letar uteliv och att förköpa några biljetter ute i bondeland behövs inte, det finns för fan inte nog med folk i hela kommunen till att fylla ett uteställe. Visst vallfärdar folk från byarna i volvo 240is och blandar sig med skaljackor och annat uppe i fjällen men utöver det så är det tamt.
haha, jag var i kittelfjäll förra nyår och kan tänka mig att det är ungefär samma sak.

Eriksgården får det kanske bli då.

Tack för svaren!

allanidalen sa:
somebody sa:
haha, jag var i kittelfjäll förra nyår och kan tänka mig att det är ungefär samma sak.

Eriksgården får det kanske bli då.

Tack för svaren!
Sup dig grisfull och bättra på genpoolen i byn

Tillbaka
Topp