Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Klart vi kan stå för festligheterna, tänkte om det fanns någon fest. Roligare än våran 35kvm stuga... Vilka är i sälen under nyår då?Jibberisch sa:Skapa den bästaste festen själva. Istället för att bara anta att andra kan och kommer göra det bättre - ta initiativet, handla! Se till att ordna någonting som generationer kommer att minnas framöver.
Att lita på att någon annan ska göra ditt och erat nyår till en händelse som någon borde skriva sånger om, är som att gå in på McDonalds och fråga vilken den bästa burgaren är.
Lite jävlar anamma om jag får be!
Waka waka!
Haha, sköna tips. Tackar o bockar... Gott nytt år!Jibberisch sa:Jag har varit med om stordåd på mindre kvm än så! I varenda studentstad, varenda helg - skapas historia på ca. 27kvm.
Desto mindre yta, desto varmare, desto mindre kläder på deltagarna. Se möjligheterna Didde! Möjligheter, ett jävlar anamma och ett överskott av stora raketer är egentligen allt som behövs när det skall vankas nyår.
Sätt upp lappar, fronta med er adress och tomma löften om en bål som kommer ta besökarna till paradiset. Tagga ner till after skiin och ljug om era förmågor. För med stora lögner kommer stora försök att leva upp till dem. Det kan inte gå fel.
Tyvärr är jag inte i Sälen så jag kan tyvärr ej närvara, jag ämnar fira in det nya året någonstans i en stuga, någonstans på en ö. Där tänker jag sitta halvnaken, framför en över-ambitiös brasa med en flaska "Coffee Pinotage", ljuga om gamla tider och avlägga hybrisfyllda löften om tider som kommer.