Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Jag hade ett par fischer Airstyle förra året dom finns i längderna 1.43 m och 1.82 tror jag jag köpte dom för 3500 kr med bindning. Ett par sköna relativt mjuka skidor som är bra att hoppa med köra i pist och till och med i pudersnö.
Mvh Viktor
Här finns en ganska så dålig bild på dom mend et e i alla fall något.