Nybörjare

Quvipp

Ny medlem
Nybörjare
Tja!

har tänkt prova parken nu när säsongens drar igång. vilkan trick kan man börja med att öva in? har även t'nkt att göra en box att ha i trädgårn non som sitter på en ritnig?

Nybörjare
Tips med rail:
Hoppa runt 90 grader, hoppar du runt för lite så kan du lätt åka av den.
Man ska aldrig ha bakåtvikt, hellre lite framåtvikt så ett litet tips kan vara att stoppa framhanden på frambenet för att få fram vikten lite.
Tänk också på att inte stå helt rak. Stå lite böjd i benen för då får du mycket bättre balans =)

Och det viktigaste av allt....
TVEKA ALDRIG för då går det åt skogen...

Nybörjare
lazzzzy sa:
Tja!

har tänkt prova parken nu när säsongens drar igång. vilkan trick kan man börja med att öva in? har även t'nkt att göra en box att ha i trädgårn non som sitter på en ritnig?
Tyvärr om jag gör dig besviken, jag sitter bara på stolar...
Jag är väl också nybörjare så... Börja hoppa bigjumps sedan börjar du med180 och 360

Nybörjare
Kebabmannen sa:
lazzzzy sa:
Tja!

Tyvärr om jag gör dig besviken, jag sitter bara på stolar...
Jag är väl också nybörjare så... Börja hoppa bigjumps sedan börjar du med180 och 360
Nu tror jag att du tänkte lite fel här...
Om man är ny i parken så ska man väl ändå inte börja med att hoppa bigjumps?
haha!
Börja med ett mindre hopp och sedan större och större...
Och du ska absolut inte börja snurra i bigjumps! Det är samma där, du kan till och med börja med att köra 180 i små gupp eller ut från landningar =)

GOD JUL

Tillbaka
Topp