Nye ski

powtopark

Ny medlem
Nye ski
Hei Hei! h[per det er forstpelig med norsk! Jeg trenger nye ski, har kjort pA armada ar6 de siste dagene, og de er sykt deilige AA leke med! men jeg kj;rer veldig fort og de blir litt ustabile i fart, hvaslags ski er det som passer, da jeg trenger ski som er nesten lik armada ar6, men litt mer fart, viktig at den er nesten like flex og pop i nose, tail.! har 10 [rs erfaring fra race kj;ring

Nye ski
han åker på armada ar6 och han tycker de är en skön skida, men han gillar att åka snabbt också och i högre farter så är den ostabil. så han undrar om de finns en liknande skida fast lite stabilare i fart. ungefär så tror ja han menar :P

Nye ski
"og de er sykt deilige AA leke med!"

Tycker det låter som att de är sjukt dåliga att leka med? Haha
Annars tycker jag AR6;orna är stabila i höga farter, kanske inte som en pistskida men för att vara en så mjuk jibbskida har jag inga problem att pressa på rätt hårt och fort med dom.

Men om du redan har ett par twin-tips du är nöjd med, om vi ska tro på Grani´s översätting kanske du borde köpa ett par kombinerade pist/off-pistskidor?

Nye ski
ok, deilige, betyr "Snygg, good, Nice, ect." her er planen for neste sesong:

Jeg skal resa myket, Japan, Canada, Alparna(europa)

Jeg trenger 3 par ski!

og kun 1 par er bestemmt. Armada ARG for POW:)

de to andre skal dekke park, og Big Mtn.

Park:
Jeg har ikke mye erfaring(erfarenhet) med parkkjøring, så kom med forslag(ideas), 4frnt, line ect? hva er bra, dårlig, sammenlignet med AR6??

Big Mtn:

Armada ANT, JJ????

Something else?

Hoppas at ni forstår:P

Nye ski
Jag kör på Nordica Supercharger Enforcer och den funkar överallt.
Plus att den är grymt fartstabil.

Kan rekommendera den starkt.

Vill du ha nått fetare kanske du ska testa Blower.

Tillbaka
Topp