nytt skidspel!

• Trådstartare Trådstartare Allemaaan
  • Start datum Start datum
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
nytt skidspel!
Nån som har spelat Shaun White snowboarding ?
Skulle vara grymt med ett skidspel av samma grafik och allting i det spelet =)

nytt skidspel!
Vi lever en bra bit in på 2000-talet å får inte till de bättre än sådär? Inget ja kommer att köpa iaf.

nytt skidspel!
jag säger som många andra. Ett EA skate inspererat skidspel hade varit klockrent. Med samma realistiska och sköna känsla. Inte bara att du hetsar fram i 180 km/h å hoppar nerför 100meters klippor....

nytt skidspel!
sämsta spelet lika dåligt överdrivet som ssx sämst :P

nytt skidspel!
fenox92 sa:
jag säger som många andra. Ett EA skate inspererat skidspel hade varit klockrent. Med samma realistiska och sköna känsla. Inte bara att du hetsar fram i 180 km/h å hoppar nerför 100meters klippor....
Men skateboard är så mycket större, dom kommer ju inte tjäna nåt på att göra ett sånt skidspel

nytt skidspel!
fenox92 sa:
Tycker precis samma, skidspel vill jag mest ha för att jag är sugen på att åka skidor å dra några feta trix som finns på riktigt. Inte typ hoppa ut för grand canyon och dra en 3600° 42x backflip. Då kan man ju lika gärna spela Jibbin.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp