A
Allemaaan
Guest
nytt skidspel!
verkar söft...
dock bara till ps3?
dock bara till ps3?
Senast ändrad:
Skidspel i Ampedstil skulle vart perfect. Ssx on tour är så ovärkligt.Rastavibrationer sa:Om man läser kommentarerna till andra filmen står det att det kommer vara nedladdningsbart och kosta 3$, det kanske det kan vara värt.
Men jag fattar inte varför ingen kan göra ett skidspel i typ Ampedstil nu när newschoolskidåkning har blivit så populärt.
Sant! Förstår inte vad som är kul med tex. ssx osv. blir bara löjligt etc.!Rastavibrationer sa:Men jag fattar inte varför ingen kan göra ett skidspel i typ Ampedstil nu när newschoolskidåkning har blivit så populärt.
Fatta vad ett realistiskt newschoolspel hade blivit nerladdat!Robbott sa:förstår heller inte vad problemet är! Fatta vad ett realistiskt newschoolspel hade sålt!
jibberish är sämst, dedär såg ju najs utStudsmatte sa:oj, det såg riktigt dåligt ut!
jibberish är bättre!
jibberish är grymt, punkt slut!koalle sa:jibberish är sämst, dedär såg ju najs utStudsmatte sa:oj, det såg riktigt dåligt ut!
jibberish är bättre!
exakt!Med parker och alla möjliga olika rotations läge.Rastavibrationer sa:Om man läser kommentarerna till andra filmen står det att det kommer vara nedladdningsbart och kosta 3$, det kanske det kan vara värt.
Men jag fattar inte varför ingen kan göra ett skidspel i typ Ampedstil nu när newschoolskidåkning har blivit så populärt.
Kan ju dock diskuteras hur verkligt det är att kunna raila ner för hela backen på liftlinanAlexanderJohansson sa:Skidspel i Ampedstil skulle vart perfect. Ssx on tour är så ovärkligt.Rastavibrationer sa:Om man läser kommentarerna till andra filmen står det att det kommer vara nedladdningsbart och kosta 3$, det kanske det kan vara värt.
jag har aldrig sagt att de va bra.. dehär va typ likt freakout men de är übertråkigt, spelade 1 dag sen tog ja bort från datan..smith-the-sith sa:freek out sugeralwaysCrash sa:bättre än ssx såg de iaf ut att va.. ungefär lika som freakout..
Precis. Spelet ser ut att vara från 80-talet...Nojlas sa:Om man har en spelkonsol med bluerayspelare och monstergrafikprocessor för typ 7000kr, varför ska man sitta och lira ett 20-kronors B-spel med kass grafik och motorik?
håller med fullständigtAndy_Banton sa:Om man läser kommentarerna till andra filmen står det att det kommer vara nedladdningsbart och kosta 3$, det kanske det kan vara värt.