nytt skidspel!

• Trådstartare Trådstartare Allemaaan
  • Start datum Start datum
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
A

Allemaaan

Guest
nytt skidspel!
verkar söft...

dock bara till ps3? :(

Senast ändrad:
nytt skidspel!
bättre än ssx såg de iaf ut att va.. ungefär lika som freakout..

nytt skidspel!
såg väll bra ut, dock verkar det lika överdrivet och overkligt som alla andra skid/snowboard spel, men de är alltid kul me nya spel=)

nytt skidspel!
Grafik annó -98 och karaktärer som har åkposition värre än de jibbers som aldrig har åkt bana eller pist seriöst...

nytt skidspel!
Om man läser kommentarerna till andra filmen står det att det kommer vara nedladdningsbart och kosta 3$, det kanske det kan vara värt.

Men jag fattar inte varför ingen kan göra ett skidspel i typ Ampedstil nu när newschoolskidåkning har blivit så populärt.

nytt skidspel!
Rastavibrationer sa:
Om man läser kommentarerna till andra filmen står det att det kommer vara nedladdningsbart och kosta 3$, det kanske det kan vara värt.

Men jag fattar inte varför ingen kan göra ett skidspel i typ Ampedstil nu när newschoolskidåkning har blivit så populärt.
Skidspel i Ampedstil skulle vart perfect. Ssx on tour är så ovärkligt.

nytt skidspel!
Om man har en spelkonsol med bluerayspelare och monstergrafikprocessor för typ 7000kr, varför ska man sitta och lira ett 20-kronors B-spel med kass grafik och motorik?

nytt skidspel!
Rastavibrationer sa:
Sant! Förstår inte vad som är kul med tex. ssx osv. blir bara löjligt etc.!

nytt skidspel!
förstår heller inte vad problemet är! Fatta vad ett realistiskt newschoolspel hade sålt!

nytt skidspel!
Robbott sa:
förstår heller inte vad problemet är! Fatta vad ett realistiskt newschoolspel hade sålt!
Fatta vad ett realistiskt newschoolspel hade blivit nerladdat!

nytt skidspel!
skulle vilja ha ett snowboardspel som liknade ea skate :)

nytt skidspel!
seriöst , det där såg hur fult och dåligt ut som helst , tror nog freak out är bättre. för det där såg ju ännu overkligare ut än ssx..

nytt skidspel!
Spelade demot på PS3 och det var verkligen ingen höjdare. Både SSX och FreakOut är myyyycket roligare.

nytt skidspel!
Rastavibrationer sa:

exakt!Med parker och alla möjliga olika rotations läge.

nytt skidspel!
AlexanderJohansson sa:
Rastavibrationer sa:

Skidspel i Ampedstil skulle vart perfect. Ssx on tour är så ovärkligt.
Kan ju dock diskuteras hur verkligt det är att kunna raila ner för hela backen på liftlinan :)

nytt skidspel!
Nojlas sa:
Om man har en spelkonsol med bluerayspelare och monstergrafikprocessor för typ 7000kr, varför ska man sitta och lira ett 20-kronors B-spel med kass grafik och motorik?
Precis. Spelet ser ut att vara från 80-talet...

nytt skidspel!
Hahaha jag trodde alla överdrev men det ser äckligt dåligt ut! Både grafik och motorik ser ut att vara tagen från gamla goda Coolboarders 2. Sen kan man ju fråga sig varför man låter ett japanskt team ta sig an ett skidspel då det oundvikligen resulterar i att åkaren utstöter konstiga ljud och kör runt i en epilepsisimulator av 80 talsfärger.

nytt skidspel!
Ja de va då fan de sämsta ja sett! Freak out kopia . som sagt hoppas ja verkligen att det kommer ett skidspel i ampedstil ! ! !

nytt skidspel!
Andy_Banton sa:

håller med fullständigt

nytt skidspel!
varför måsta man alltid göra skidspelen så overkliga! typ fyra backflip utför ett stup på 100 meter och stompa landningen. vore roligare om det var lite mera verkligt så att man kanske är med och tävlar i x-games och så med "normala" trick

nytt skidspel!
Satan va jag längtar tills dagen då man börjar gör skidspel av samma kaliber som snowboardspelen amped.. Såvitt jag vet så har alla skidspel som släpts en ganska stor brist på spelkänsla, den bristen blir ju extra tydlig och irriterande för alla som åker skidor själv.. det här blir nog en riktig kalkon..

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp