Oakley crowbar bytes-tråden!1

Jag har en matt vit ram med vita outriggers och vita strap med "ruggigt" svart O på. Vill helst byta mot Svart ram och Svart strap

Senast ändrad:
Har ett par crows med vit strap, svarta outriggers och vit frame. dock ingen lins i.
Oanvända grejer!
Säljes för några hundra lappar eller _bytes_ mot en lins i ljusare slag.

Härligt, beställde ett par Crowbars från The USA för 65 USD, grymt bra pris och helt nya. Helt vita med den classiska strapen. Samma som Tanner har i Believe. FFETTT

Vill gärna byta till mig en Terje Håkansson strap, har ramen och pink iridium lins som inte passar så bra ihop med mig svarta strap (Den vanliga med vitt O på) Någon som är intresserad av det bytet? Har även 2st crowbars till salu om någon skulle va intresserad av det (Hoppas jag inte blir varnad för reklam på forumet nu :O)

Hogizz sa:
mAttiaSb sa:
Synd att man inte sitter med en "airbrush" hemma då...

Andra tips som går att pensla på typ?
Fattar inte varför folk vill att du ska airbrusha.
Vanlig sprayfärg och klarlack shall do the work, jag menar som folk lackar ju bilarna med det och du ska ha det på ett par skidglasögon. borde ju sitta.
lovar att det blir mycket bättre med en airbrush... finns o köpa för en billig pening på jula eller clas olsson

GummiTarZaN sa:
Hogizz sa:
mAttiaSb sa:
Synd att man inte sitter med en \"airbrush\" hemma då...

Andra tips som går att pensla på typ?
Fattar inte varför folk vill att du ska airbrusha.
Vanlig sprayfärg och klarlack shall do the work, jag menar som folk lackar ju bilarna med det och du ska ha det på ett par skidglasögon. borde ju sitta.
lovar att det blir mycket bättre med en airbrush... finns o köpa för en billig pening på jula eller clas olsson

jag har ett par royal blue som ja skulle vilja byta

helst skulle jag vilja ha:

- vita/svarta outriggers
- svart ram

kom med förslag =)
skriv i gb

Har crowbar med grå ram, skulle vilja byta mot neon grön eller något annat frrräsigt, kom med förslag om ni är sugna :)

Har mattsvart fram och outriggers, vill byta mot en gul och en grön outrigger samt en gul ram.. :-)

Har ni någon av det? Pm'a mej!

har hel vita vill byta ramen mot svart ellet hells allt både strapp outriggers och ram mot en helt svart "kitt"

Någon som vet om man skulle kunna separera innerlinsen från ytterlinsen? Fyller innerlinsen nån funktion? Har nämligen en sjuukt repig innerlins som jag skulle behöva ta bort...

bjoorklund sa:
Någon som vet om man skulle kunna separera innerlinsen från ytterlinsen? Fyller innerlinsen nån funktion? Har nämligen en sjuukt repig innerlins som jag skulle behöva ta bort...
det är nog inte så smart, anledningen att det är dubbla linser är att man får som en isolering emellan, vilket gör att ytterglaset hålls kallt och innerglaset varmt och därför fäster inte svettvattenångan på det inre varma glaset. kondens bildas ju när vattenånga träffar en kall yta, så meningen med dubbla linser är för att slippa imma. så det är nog bättre att bara köpa en ny lins.

I övrigt så har jag en svart ram, vita outriggers och vit strap att byta med den som vill. kan byta mot vad som helst i stort sett

Senast ändrad:
Har ett par 2007 oakly crowbar denim med amber polarized lense (tror jag, gul iaf) som jag byter mot andra crowbars, gärna med samma lins, eller inget byte av linsen!

Vill byta orginal linsen på crowbar. Kan även tänka mig att köpa någon annan lins för ett bra pris. Öppen för förslag

jag skulle vilja köpa en ljusare lins till mina crowbars. nu har jag en fire iridium och det är inte optimalt för svenskt väder.

så om någon har en ljus lins till crowbars vill jag köpa den :)

Nu går jag officiellt ut med att jag måste varit cp i huvudet när jag skrev i den här tråden om att måla med sprayfärg. Skiten skulle nog mest troligt spricka. Vet inte vad jag tänkte riktigt.. Sry bout that. Men för att nu försöka återgärda det så går det att färga sina brillor på ett annat sätt.

På samma sätt som du kan färga kläder!

Osäker på om jag fuckade upp lr om färgen var oduglig för min del.
Körde med "Herdins Textile Colour - multi fibre -" just under kokningspunkten i 20min.
Varmen gör att porerna i plasten öppnas upp och färgen kan sticka fast. Du kan BARA färga mörkare (så om du har vita kan du göra i stortsett allt). Ju längre du har dom i, desto mörkare blir dom dessutom. Men mer än 20min ger inte.

Som sagt vet jag inte om jag ska skylla på mig lr färgen men detta är mitt slutresultat med Svart färg (Körde bara outriggers och dom var samma färg som ramen): http://www.imagehost.se/images/yr3gt0ap.jpg

Så, gå och förstör mammas kastruller nu

Har ett par helt vita crowbars, kan tänka mig att byta ut alla delar på dessa , nästan alla färger är lockande ! har även en H.I yellow lins och en black iridium som jag kan tänka mig att byta bort !

Senast ändrad:

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp