Jag antat att du inte vill ha en persimmon?Eric_W sa:Har ett par crows med vit strap, svarta outriggers och vit frame. dock ingen lins i.
Oanvända grejer!
Säljes för några hundra lappar eller _bytes_ mot en lins i ljusare slag.
har ett par mattsvarta med vitt O på om du är intresserad av att byta?ovashoot sa:Jag har en matt vit ram med vita outriggers och vita strap med "ruggigt" svart O på. Vill helst byta mot Svart ram och Svart strap
lovar att det blir mycket bättre med en airbrush... finns o köpa för en billig pening på jula eller clas olssonHogizz sa:Fattar inte varför folk vill att du ska airbrusha.mAttiaSb sa:Synd att man inte sitter med en "airbrush" hemma då...
Andra tips som går att pensla på typ?
Vanlig sprayfärg och klarlack shall do the work, jag menar som folk lackar ju bilarna med det och du ska ha det på ett par skidglasögon. borde ju sitta.
GummiTarZaN sa:lovar att det blir mycket bättre med en airbrush... finns o köpa för en billig pening på jula eller clas olssonHogizz sa:Fattar inte varför folk vill att du ska airbrusha.mAttiaSb sa:Synd att man inte sitter med en \"airbrush\" hemma då...
Andra tips som går att pensla på typ?
Vanlig sprayfärg och klarlack shall do the work, jag menar som folk lackar ju bilarna med det och du ska ha det på ett par skidglasögon. borde ju sitta.
mgard sa:GummiTarZaN sa:lovar att det blir mycket bättre med en airbrush... finns o köpa för en billig pening på jula eller clas olssonHogizz sa:Fattar inte varför folk vill att du ska airbrusha.
Vanlig sprayfärg och klarlack shall do the work, jag menar som folk lackar ju bilarna med det och du ska ha det på ett par skidglasögon. borde ju sitta.det funkar ju också :D
kan vara interesserad om den e i riktigt bra skickGudrunnator sa:Har en black iridium som jag vill byta mot pink iridium!
Vart ? :OoIsberget sa:Härligt, beställde ett par Crowbars från The USA för 65 USD, grymt bra pris och helt nya. Helt vita med den classiska strapen. Samma som Tanner har i Believe. FFETTT
det är nog inte så smart, anledningen att det är dubbla linser är att man får som en isolering emellan, vilket gör att ytterglaset hålls kallt och innerglaset varmt och därför fäster inte svettvattenångan på det inre varma glaset. kondens bildas ju när vattenånga träffar en kall yta, så meningen med dubbla linser är för att slippa imma. så det är nog bättre att bara köpa en ny lins.bjoorklund sa:Någon som vet om man skulle kunna separera innerlinsen från ytterlinsen? Fyller innerlinsen nån funktion? Har nämligen en sjuukt repig innerlins som jag skulle behöva ta bort...