Oakley Ducati wisdom

Oakley Ducati wisdom
Mitt första svar som jag kom att tänka på direkt var Alpingaraget, snobbigaste stället i stan har givetvis de dyraste glajjerna, tror tom. att de har lite svårt att kränga dem... Kom sedan på att du kanske inte bor i Stockholm, men det är ju enkelt att kolla upp tänkte jag. Klickade mig därför in på din profil för att finna att du inte bor på ngn ort utan i "backen"...

Det var det där med ironi som du tydligen verkade avsky så mycket...
Just my $0.02!

Oakley Ducati wisdom
jag har ett par sånna och jag köpte mina i en glasögon affär.. du kan ju testa gå och kolla.. elelr så går du till nåt annat ställe som säljer oakley så kan du höra om de har brillorna eller om de kanske kakn beställa dem åt dig.

Oakley Ducati wisdom
alla affärer som säljer oakley borde ha möjlighet att beställa in ett par.. kolla med närmaste optiker.. eller sportaffär som kan tänkas ha oakley..

Oakley Ducati wisdom
Synoptik över hela landet vad jag har förstått, är oakleys återförsäljare för eyewear/goggles. så bara springa in dit så brukar dom ta hem den modellen man är intresserad av. annars kan du ju kolla på www.blue-tomato.at ifall dom kommer in dit senare på säsongen.

Oakley Ducati wisdom
Synsam brukar ha oakley sen vet jag inte om dom har den modellen men de e ju ba å kolla om dom kan beställa in ett par.

Oakley Ducati wisdom
ska med köpa ett par, var inne på ducati men ångrade mig.. tror crowbar är bättre... måste ju tänk apå funktionen. men jag komme rköpa på ebay.com eller ebay.de dom har massor till billiga priser

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp