Visst visst, stadium säljer säkert! Men jag är ute efter ett par begagnade. Säljer stadium de?!ekdahl sa:stadium säljer.
Köp&Sälj-funktionen är till för att just köpa och sälja begagnad utrustning. Lägg in en annons där om att du vill köpa ett par goggles, om du inte får något svar får du helt enkelt acceptera att ingen har ett par att sälja. Vänta eller köp nytt, svårare än så är det inte. Anledningen till det är att forumet inte ska svämma över av inlägg om folk som ska köpa och sälja prylar, ganska elementärt. Hade jag varit moderator hade jag låst tråden direkt men nu kan jag inte detMackke sa:& ja, jag vet att jag ska använda Köp&Sälj men det finns typ inget så jag kör här.
jasså det har du inte jag försökte olla lite på köp&sälj igår men skärmen blev så jävla äcklig så jag la av efter typ 5min. Men det är värt att prova jag lovar man får värsta kicken.Mackke sa:Har faktiskt intek ollat köp&sälj, visste faktiskt inte att det fanns, sorry!
HAHAHA =)JonathanO sa:jasså det har du inte jag försökte olla lite på köp&sälj igår men skärmen blev så jävla äcklig så jag la av efter typ 5min. Men det är värt att prova jag lovar man får värsta kicken.Mackke sa:Har faktiskt intek ollat köp&sälj, visste faktiskt inte att det fanns, sorry!
HAHAHA =)JonathanO sa:jasså det har du inte jag försökte olla lite på köp&sälj igår men skärmen blev så jävla äcklig så jag la av efter typ 5min. Men det är värt att prova jag lovar man får värsta kicken.Mackke sa:Har faktiskt intek ollat köp&sälj, visste faktiskt inte att det fanns, sorry!
vad får dig att tro att du måste? lås den här jävla skittråden.Mackke sa:Nä okej, man kanske inte får göra såhär. Men om man måste? :O