Oakley Goggles!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Mackke

Ny medlem
Oakley Goggles!
Tjo!

Har ändrat tråden lite.

Nu söker jag alla Oakley Goggles i Sverige. Ni som seriöst vill sälja, skriv här eller i min GB.

& ja, jag vet att jag ska använda Köp&Sälj men det finns typ inget så jag kör här.

Peace, Macke.

Senast ändrad:
Oakley Goggles!
Mackke sa:
& ja, jag vet att jag ska använda Köp&Sälj men det finns typ inget så jag kör här.
Köp&Sälj-funktionen är till för att just köpa och sälja begagnad utrustning. Lägg in en annons där om att du vill köpa ett par goggles, om du inte får något svar får du helt enkelt acceptera att ingen har ett par att sälja. Vänta eller köp nytt, svårare än så är det inte. Anledningen till det är att forumet inte ska svämma över av inlägg om folk som ska köpa och sälja prylar, ganska elementärt. Hade jag varit moderator hade jag låst tråden direkt men nu kan jag inte det :) Seså, lägg in en annons nu istället: https://www.freeride.se/admarket/

Oakley Goggles!
Mackke sa:
Har faktiskt intek ollat köp&sälj, visste faktiskt inte att det fanns, sorry!
jasså det har du inte jag försökte olla lite på köp&sälj igår men skärmen blev så jävla äcklig så jag la av efter typ 5min. Men det är värt att prova jag lovar man får värsta kicken.

Oakley Goggles!
Nope, läs forumreglerna som du själv godkänt när du postade inlägget:
6. Privata annonser är inte tillåtna på forumet. Använd Freerides marknadsplats Köp&Sälj istället.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp