Oakley Innejacka + Email?

Lundvall

Ny medlem
Tjena!

För ett tag sen sprang jag in på Junkyard och köpte mig en Oakley EVO JACKET, då trodde jag den var komplett, dvs alla saker var med. Men mina kompis som köpte en liknande oakley jacka i usa fick med en innerjacka av typ fleece och att tilllägga så kan jag också använda den dvs. de finns dragkjedja över för den. Så min fråga är om någon här vet vart man kan tänkas hitta denna innerjacka i Sverige. Måste tillläga att Junkyard inte hade med den i sitt sortiment och därför fick inte jag tillgång till den. :S

De skulle också vara vänligt om någon kunde hitta oakley's email adress så kan jag prata lite med dem och se hur jag ska göra, för den hittade jag inte på deras mainsida med alla deras produkter osv.

Tack för mig

/Lundvall

jag har en sådan också. MED innerjacka. Det är två modeller. en finns med innerjacka och en utan, tänkte nästan köpa på junkyard men de var så dålig info om de var en innerjacka eller inte. och jag är säker på att de finns på oakley

http://oakley.com/customer_service

annars snacka ed svenska argenturen chunkdistrubution

Okej, tack för bra information. Jag visste ju inte om man att de var en innerjacka till den så jag köpte den bara. Men jag ska testa och snacka med på dem och oakley och se hur jag ska lösa det. Var jackan dyrare med innejackan och hur mycket dyrare? Har chunkdistrubution någon hemsida eller email, hittar inte de heller förtillfället!?

Senast ändrad:
Lundvall sa:
Okej, tack för bra information. Jag visste ju inte om man att de var en innerjacka till den så jag köpte den bara. Men jag ska testa och snacka med på dem och oakley och se hur jag ska lösa det. Var jackan dyrare med innejackan och hur mycket dyrare? Har chunkdistrubution någon hemsida eller email, hittar inte de heller förtillfället!?
sök på chunkdistrubution här på freeride. om distrubution stavas så:P för dom har en freeride profil iaf, annars snacka med junkyard. Jag tycker nästan de var för lite info på deras hemsida, och skilljde så lite i pris ändå från utan inner jacka till med inner jacka så jag hade trott att det var innerjacka, men sen fanns den här i ösd så de löste sig ;)

Jag hade knallat in till en butik som säljer oakley och frågat om numret till den svenske distributören.
Är dock inte säker på att det finns någon sådan just nu, men har hört rykte om att det ska vara på G igen... - fanns förr i tiden (har glömt namnet på dem) med då jag gjort lite custom beställningar från oakley har det fått skickas från en europeisk distributör i frankrike.

För övrigt tror jag att det blir sjukt svårt att få tag på en innerjacka från leverantören... Är nog lättare att kolla runt på hemsidor och i butiker.
Lycka till!

Tänkte precis säga det Nojlas sa, att du kunde kontakta agenten för Oakley i Sverige.
Affärer som säljer Oakleybrillor, typ Stadium eller liknande brukar ha nummret.
Och det fanns iallafall för bara nått år sedan vad jag vet, och tror även det var honom jag var i kontakt med för några veckor sedan när jag letade efter lite oakleysaker så du kan ju testa!

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp