oakley jacka och burton byxor?

Moff0

Medlem
Ger fan i å skriva då.. slipper alla klaga kolla på mitt fotoalbum ni som är seriösa..

Senast ändrad:
nä förlåt, nu var jag elak. självklart är det kul om allt matchar men när det kommer till skidor och pjäxor kan man inte tänka på sånt. då måste man välja ett par pjäxor som passar sin fot bra. alla har olika utseende på fötterna så det är omöjligt för nån på ett forum att rekommendera pjäxor. HELT omöjligt! gå in till en shop som kan titta på din fot och sen hur den passar olika ytterskal.

ja ok. det blir skitcoolt. det va väl inget fel på det där. men nästa gång kanske du kan försöka få LITE bättre skärpa på kortet...

Tycker detta känns som ett väldigt taffligt försök att skryta med vad man har.
Ännu värre att du börjar jämföra dig med Jon.
Du skriver ju inte ens vad det är för kläder, idiot!
Enligt mig det sjukaste inlägget Höst -06 om du är seriös!
"Kolla, jag har fetaste oakleybrallerna. Likadana som Jon hade, kör XL såklart, jag e cool"

Allvarligt talat, varför detta inlägg?
VARFÖR?

Senast ändrad:
BigAir sa:
Tycker detta känns som ett väldigt taffligt försök att skryta med vad man har.
Ännu värre att du börjar jämföra dig med Jon.
"Kolla, jag har fetaste oakleybrallerna. Likadana som Jon hade"

Allvarligt talat, varför detta inlägg?
VARFÖR?
det var faktiskt jackan.

Oj, förlåt. Måste ändå vara det taffligaste inlägget höst -06 om han e seriös :P

asså ja vet inte ens va jackan heter? hur fan ska ja kunna beskriva den då?
ursäkta om ja sårat din känslor med inlägget.. allvarligt talat varför detta svar??

ska jag va helt ärlig tycker jag allt tillsammans var väldigt fult, sry.
var för sig är grejjerna snygga men inte tillsammans....
jag vet inte om man får ge dålig kritik men man skulle skriva vad man tyckte!

Moff0 sa:
asså ja vet inte ens va jackan heter? hur fan ska ja kunna beskriva den då?
ursäkta om ja sårat din känslor med inlägget.. allvarligt talat varför detta svar??
Det måste vara ett skämt :O

jag tycker inte det såg så bra ut faktiskt om jag nu ska vara ärlig, small på jackan sen xl på byxer ser lite dumt ut. det får nog bli att köpa nytt.

men palla.. köpt head mojoj lr va den heter den skulle kunna passa.. du skulle se "coolare" ut om du bytte gogles. bara ett tipps ;)

Jag har nu tagit min tid i akt och kollat bilden.
Att ha ett par XXL byxor kombinerat med en Small jacka är inte en så lyckad kombination tycker jag. Kan lätt se lite "tjockt" ut om benen och alldeles för komprimerat ovanför midjan. Dina glasögon skulle behövas fräshas upp med ny båge som passar hjälmen bättre.
Ser att du nu tagit bort forumtexten, villket visar på svaghet.
Tycker du ska ta tillbaka den som du hade och fortsätta kämpa!

Om du nu har blivit sårad av alla dumma kommentarer från t,ex mig och många andra så ska du komma ihåg att det är inte kläderna det hänger på, utan dig som åkare.
Jibbing är ju trots allt ingen modésport utan en skidsport där du har chans att bli bra vare sig du åker i rosa eller grönt!

Alla mina svar har varit seriösa, så mig kan du också tacka om du vill. Tror faktiskt att att resten av dom som svarat också varit seriösa, men om man tycker du är en idiot som har fula kläder är man tydligen oseriös?

Till nästa gång kan du tänka igenom din text och tänka på vad du vill och vad du vill få ut av ditt inlägg i freeride.se´s forum.

/BigAir - forumnörd nr.1

Redigering: Kanske någon vill slänga/låsa tråd?

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp