Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
och ditt problem är?JockeSki sa:ja det är viktigt att du väljer ett par pjäxor som matchar din övriga outfit... LOOSER!!!
det blir bra.Moff0 sa:asså ska ni svara, svara seriöst å inte börja käfta..?
det var faktiskt jackan.BigAir sa:Tycker detta känns som ett väldigt taffligt försök att skryta med vad man har.
Ännu värre att du börjar jämföra dig med Jon.
"Kolla, jag har fetaste oakleybrallerna. Likadana som Jon hade"
Allvarligt talat, varför detta inlägg?
VARFÖR?
w0rdBigAir sa:Oj, förlåt. Måste ändå vara det taffligaste inlägget höst -06 om han e seriös :P
Det måste vara ett skämt :OMoff0 sa:asså ja vet inte ens va jackan heter? hur fan ska ja kunna beskriva den då?
ursäkta om ja sårat din känslor med inlägget.. allvarligt talat varför detta svar??
undrar det nu medBigAir sa:Det måste vara ett skämt :OMoff0 sa:asså ja vet inte ens va jackan heter? hur fan ska ja kunna beskriva den då?
ursäkta om ja sårat din känslor med inlägget.. allvarligt talat varför detta svar??
de är löngt..Moff0 sa:Tack för ett seriöst svar ! =)
Vad fan vill du med tråden, finns det någon fråga som man ska kunna utläsa mellan raderna?Moff0 sa:Ger fan i å skriva då.. slipper alla klaga kolla på mitt fotoalbum ni som är seriösa..
det fanns en fråga men han blev ledsen och tog bort den.landenkungen sa:Vad fan vill du med tråden, finns det någon fråga som man ska kunna utläsa mellan raderna?Moff0 sa:Ger fan i å skriva då.. slipper alla klaga kolla på mitt fotoalbum ni som är seriösa..
MVH
/landenkungen
vad vi tyckte om hans lilla jacka och hans byxor. finns foto i hans album tror jag.aendrew sa:vad frågade han från början?