Oakley Wisdom

• Trådstartare Trådstartare Deleted member 80259
  • Start datum Start datum
D

Deleted member 80259

Guest
Oakley Wisdom
Kommer ni ihåg Oakley Wisdom? Dagens jibbers vet väl fan inte ens vad det är... men det var dom absolut häftigaste gogglarna man kunde ha! Dom var så jävla badass att det finns inte mer badass... fyfan alltså, oakley wisdom. Bra grejer! Tyvärr tror jag inte dom säljs längre.

Oakley Wisdom
Haha shiiiit vad dem var det coolaste man kunde ha back in the days! Jag minns att Julius Aspman var en av få lyckliga ägare till ett par sånna i Mora/orsa regionen, och det var fan inte dåligt på den tidien!

Oakley Wisdom
This product is discontinued and no longer available. Please click here to continue

man kommer troligt ikke til og få tak i de om det ikke er noen på ebay.

Oakley Wisdom
nostalgi :)
minns även att de fanns i en Ferrari-limited edition. och att man kunde köpa till hjälmkompatibel strap. det var tider det.
(den här posten får mig att vilja kolla på Happy Dayz!)

Oakley Wisdom
Jag kom precis på hur man kan beskriva wisdom... gogglarnas air jordans!

Finns ett par stycken på Ebay men det är helt klart en utdöende art... jag ska nog plocka ett par i alla fall, kan bli skönt att glida runt med om 5-10 år. Tyvärr är den något okompatibel med vissa hjälmar, men det gick att lösa med helmet strap.

Mitt bästa minne med mina wisdoms är när jag var i Dundret i Gällivare också kom Niklas Karlström och tog samma lift som mig... han hade nästa års wisdom i en vit och rosa färgcombo, jag tänkte fråga om han ville byta för det hade liksom inte gjort något för honom men jag vågade inte... fick i alla fall åka lift med honom. Det var respekt!

Det var ju också ganska ballt när luftintagen plötsligt kom i annan färg än ramen!

Oakley Wisdom
jeppenator sa:
Haha shiiiit vad dem var det coolaste man kunde ha back in the days! Jag minns att Julius Aspman var en av få lyckliga ägare till ett par sånna i Mora/orsa regionen, och det var fan inte dåligt på den tidien!
Julius av alla människor...!!

Tillbaka
Topp