Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
joakimh sa:rea på rea gillar vi gottan! :D
om en månad och en dag ses vi :D
Jaaa de börjar närma sig nu! MUMS!joakimh sa:
snö är fan ta mig det bästa som finns! :D speciellt när man kombinerar det med öl och tjejer..victorvictor sa:joakimh sa:rea på rea gillar vi gottan! :D
om en månad och en dag ses vi :DJaaa de börjar närma sig nu! MUMS!joakimh sa:
ps. Snö är bra! =D
18 år, både i affär och på krogen.GBGlenna sa:äre ngn åldersgräns på krogen där nere ??
Hyffsad kombo. En trekant som heter duga. En kvinna insmord i öl bygger snölykta.joakimh sa:snö är fan ta mig det bästa som finns! :D speciellt när man kombinerar det med öl och tjejer..victorvictor sa:joakimh sa:rea på rea gillar vi gottan! :D
om en månad och en dag ses vi :DJaaa de börjar närma sig nu! MUMS!joakimh sa:
ps. Snö är bra! =D
Beror väl lite på vilket ställe man går till, vem som står i dörren osv. men generellt så är dom väldigt onoga med legGBGlenna sa:dem lär ju inte vara så jätte noga med leg? :P
sjukt enkelt sätt att lösa det på. köp öl och ge till vakterna sen kommer du in gratis resten av säsongen, smidigare kan det inte bli..victorvictor sa:Beror väl lite på vilket ställe man går till, vem som står i dörren osv. men generellt så är dom väldigt onoga med legGBGlenna sa:dem lär ju inte vara så jätte noga med leg? :P
Beror helt på försäkringsbolaget. Folksam är ett av få som inte har några begränsningar när det gäller offpist. Ring och frågayamanochpolle sa:Hallå hallå, ännu 2 personer som ansluter sig till skaran. Tänkte höra om de är någon fått någon bra klarhet om vilka försäkringar som täcker arbete + offpist åkning (utan guide..)? Verkar som man måste ha någon annorlunda än förlängd reseförsäkring om man hade tänkt o arbeta.
Men de täcker väl bara transporten till sjukhuset? Sedan måste man väl ha en försäkring för sjukvårdskostnaderna, och då helst en som täcker oberoende på vart på berget man skadat sig.Dave_Spruce sa:Skaffa ett Carte Neige när ni kommer till Cham så är ni helt täckta för vilken situation som helst på berget med helikopter och the whole shebang..
Alltså den försäkringen som gäller på sjukhuset sen är väl den förlängda reseförsäkringen då!?victorvictor sa:Men de täcker väl bara transporten till sjukhuset? Sedan måste man väl ha en försäkring för sjukvårdskostnaderna, och då helst en som täcker oberoende på vart på berget man skadat sig.Dave_Spruce sa:Skaffa ett Carte Neige när ni kommer till Cham så är ni helt täckta för vilken situation som helst på berget med helikopter och the whole shebang..
avgår ifrån?MatildaMatildaMatilda sa:Hallihallå,
har de som åker ner 1 Dec bokat transfer? Jag hittade en där man får betala 25 euro per person om man är åtta som delar. Nån som vill dela med fyra tjejer? Let's fylla denna buss!
Juste, transfer från Geneve. Vi åker från Arlanda 9.30. Och vi är bara tre tjejer så vi har plats för fem stycken! Intresserad?GBGlenna sa:avgår ifrån?MatildaMatildaMatilda sa:Hallihallå,
har de som åker ner 1 Dec bokat transfer? Jag hittade en där man får betala 25 euro per person om man är åtta som delar. Nån som vill dela med fyra tjejer? Let\'s fylla denna buss!![]()
Men alpybus började väl inte gå fören den 10.e dec? föresten du victor du åker väl också ner den 30.e november? för jag tror det är några stycken som gör det, om man skuller försöka ta tag i att boka någon slags transfer? eller har du redan fixa de?victorvictor sa:http://www.alpybus.com/prices
här betalar du 19.50/person om ni är 8
BLONDIE vi åker 30novemberMatildaMatildaMatilda sa:Hallihallå,
har de som åker ner 1 Dec bokat transfer? Jag hittade en där man får betala 25 euro per person om man är åtta som delar. Nån som vill dela med fyra tjejer? Let's fylla denna buss!
Ja just de ja, så var de nog.. jag har redan fixat transfer. tar den seega bussensarasarasara sa:Men alpybus började väl inte gå fören den 10.e dec? föresten du victor du åker väl också ner den 30.e november? för jag tror det är några stycken som gör det, om man skuller försöka ta tag i att boka någon slags transfer? eller har du redan fixa de?
Var hittar man den sega bussen? jag har letat men inte hittat...victorvictor sa:Ja just de ja, så var de nog.. jag har redan fixat transfer. tar den seega bussensarasarasara sa:Men alpybus började väl inte gå fören den 10.e dec? föresten du victor du åker väl också ner den 30.e november? för jag tror det är några stycken som gör det, om man skuller försöka ta tag i att boka någon slags transfer? eller har du redan fixa de?
antar att utbudet på barer och affärer osv är ganska begränsat än så länge, eller har dom börjat öppna upp på allvar ännu? hur ser det ut på jobbfronten? finns det ens något att söka så här tidigt? kommer ner måndag 30 nov, ses då!JakobGun sa:I am down here!!!
kom ner för 2 dagar sedan och sitter för tillfället på baren vagabond och surfar på deras gratis internet. Det är grymm stämning i byn dock inte så mkt folk. men alla vi träffat är trevliga. Kan dock behövas lite mer snö än vad som nu erbjuds. hör av er när ni kommer ner så tar vi en öl (eller 2) Denna säsong kommer bli grymm!!!
ha de gött/
jakob,simon and Tobias