Officiella iPod tråden!

• Trådstartare Trådstartare vattenflaskan
  • Start datum Start datum
Officiella iPod tråden!
Váfan ska du ha den där lilla plastbiten till? du behöver den inte direkt..

Officiella iPod tråden!
marer sa:
så jag måste alltså köpa till ännu mer skit för att helvetet ska fatta att den ska passa?!!!? DET ÄR JU FAN OTROLIGT ATT JAG FICK MED EN DISPLAY OCH ETT BATERI GRATIS FÖR 2000SPÄNN!!!
va kostar en dockningstation då? man måste förståss köpa till en speciell data till den eller? kanske en MAC anställd med myntfodrall också som man kan mata med sedlar för att ipoden ska funka?!!!

nu pratar vi fan slägga och motorsåg!!
mm lyssna nu alla iPodälskare, iPod och Mac är ju såååå himla bra. Eller inte..

EDIT: Jag lider med dig. Dom rånar fan än.

Senast ändrad:
Officiella iPod tråden!
Pellee sa:
hellbergarn sa:
victorsallander sa:
jag har en 80gb ipod vit, nån som vet var man kan tanka mp4 filmer?
Du får använda dig av ett konverteringsprogram som gör om filen till det format du önskar. Kan tyvärr inga nämn på dessa men hör dig för lite dom är relativt vanliga.

EDIT: eller så söker du bara på dc++, eller liknande program, på ".mp4"
WinAVI Mp4 Converter is the shit!
videora äger WinAVI med hästlängder WinAVI e sämst, videora äger!

Officiella iPod tråden!
Pellee sa:
hellbergarn sa:
victorsallander sa:
jag har en 80gb ipod vit, nån som vet var man kan tanka mp4 filmer?
Du får använda dig av ett konverteringsprogram som gör om filen till det format du önskar. Kan tyvärr inga nämn på dessa men hör dig för lite dom är relativt vanliga.

EDIT: eller så söker du bara på dc++, eller liknande program, på ".mp4"
WinAVI Mp4 Converter is the shit!
Själv använder jag videora iPod Converter.

Rekomenderas av apple, det programmet är fett skönt och det går fort att kovertare till mp4 filer.

Officiella iPod tråden!
Jag har en Ipod nano (svart 4 gb..(, men använder den aldrig, om någon vill köpa den så lägg ett bud.. använder min 810i istället..

peace!

Officiella iPod tråden!
Jag har en as ful skit Ipod mini som har sämsta batteri tiden SAmt att den är i as ful silver färg . Tung är den också. MEN Fan, visst är jag nöjd med den.Konstigt

Officiella iPod tråden!
har hört att det finns sladd så att man kan koppla in Ipod Video i Tv:n och kolla filmen där istället.

Vart kan man köpa en sån sladd? Teknikmagasinet?

Officiella iPod tråden!
!! Obs Obs Obs Obs Obs Obs Obs Obs !!

Snacka Inte Om Nerladdnings Program/taktiker,
Bryter Mot En Regel På Freeride, Tack För Mig.

!! Obs Obs Obs Obs Obs Obs Obs Obs !!

Officiella iPod tråden!
3. Du är själv ansvarig för innehållet i ditt inlägg. Texten får inte:
- innehålla frågor/diskussioner kring nedladdning och kopiering av upphovsrättsskyddad film, musik och program.

Officiella iPod tråden!
Det var det dummaste jag hört!

"3. Du är själv ansvarig för innehållet i ditt inlägg. Texten får inte:
- innehålla frågor/diskussioner kring nedladdning och kopiering av upphovsrättsskyddad film, musik och program."

Bryter inte mot en enda av Svearikes lagar att tala om hur eller vad man kan ladda ned så varför ska vi inte få göra det här på FR.se???

Officiella iPod tråden!
Twinaren sa:
Vet nån hur man kan få in film i nanon? Har sett visa som har de
Om du vill kolla på video i Nano så måste du instalelra operativsystemet Linux:
http://ipodlinux.org/Main_Page
tar ungefär 20 minuter men du får vara noggrann när du installerar det, annars kan färgen försvinna så det blir svartvitt XD.
Inte det roligaste att titta på film på den lilla skärmen.

Officiella iPod tråden!
IPHONE 2.0 3G har nu visats officielt på apples WWDC mässa i USA

Den ska släppas worldwide den 11 juli,

16GB versionen kommer komma i färgena svart och vit och kommer på den amerikanska marknaden kosta $299.
8GB går lös på $199 (billi billi)

prod-hero-white.jpg

prod-hero-black.jpg

Senast ändrad:
Officiella iPod tråden!
Nya iPhonen är otroligt fresh. Ca 1300kr går den lös på, + frakt om man beställer givetvis och kanske tull/moms.

Dock är det bestämt att ingen får sälja för över 199$ så att teliabutiker etc. skulle ta mer betalt behöver man inte heller oroa sig för. OM dom jävlarna inte låser den till nått abbonemang man ska betala 100kr/månad till.

Hur som helst, grym som attan.. och priset!!!!

Officiella iPod tråden!
Hmm är lite sugen på iphonen.´Tror ni den är värd att köpa och vad gör den bättre än alla andra orginella mobiler?? Priset var ju så gött också.

Officiella iPod tråden!
Självklart kommer det vara abonemang priset på telefon skulle jag gissa kommer att ligga lite under 2000kr för 8gb plus en abonemangskostnad på runt 500kr per månad.
Tyvär kommer abonemangen att skrivas i butiken och inte som i Usa via itunes :(

Så att tro att man får mobilen med kontantkort för 1300kr så har man semester på fantasi berget.

Officiella iPod tråden!
Blir ju lätt till att köpa iPhone 3G ! polaren har en vanlig iPhone och den är redigt bra :D Bättre upp nu med alla uppdateringar på den nya, plus priset :O !

Officiella iPod tråden!
När jag försöker synka min ipod shuffle(nyaste versionen) så står det att skivan saknas. Nån som vet vad felet är? Funkade dirr på mac men på pc laggar den...

Och säg inte att jag ska sätta i skivan som följer me för de följer inte me nån fucking skiva.

Officiella iPod tråden!
från början kommer det bara vara telia som får sälja iphone, men man får hoppas på att nån annan affär börjar sälja så man med lite tur slipper abonnemang

Tillbaka
Topp