F
FPelle
Guest
Officiella iPod tråden!
Váfan ska du ha den där lilla plastbiten till? du behöver den inte direkt..
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
mm lyssna nu alla iPodälskare, iPod och Mac är ju såååå himla bra. Eller inte..marer sa:så jag måste alltså köpa till ännu mer skit för att helvetet ska fatta att den ska passa?!!!? DET ÄR JU FAN OTROLIGT ATT JAG FICK MED EN DISPLAY OCH ETT BATERI GRATIS FÖR 2000SPÄNN!!!
va kostar en dockningstation då? man måste förståss köpa till en speciell data till den eller? kanske en MAC anställd med myntfodrall också som man kan mata med sedlar för att ipoden ska funka?!!!
nu pratar vi fan slägga och motorsåg!!
videora äger WinAVI med hästlängder WinAVI e sämst, videora äger!Pellee sa:WinAVI Mp4 Converter is the shit!hellbergarn sa:Du får använda dig av ett konverteringsprogram som gör om filen till det format du önskar. Kan tyvärr inga nämn på dessa men hör dig för lite dom är relativt vanliga.victorsallander sa:jag har en 80gb ipod vit, nån som vet var man kan tanka mp4 filmer?
EDIT: eller så söker du bara på dc++, eller liknande program, på ".mp4"
Själv använder jag videora iPod Converter.Pellee sa:WinAVI Mp4 Converter is the shit!hellbergarn sa:Du får använda dig av ett konverteringsprogram som gör om filen till det format du önskar. Kan tyvärr inga nämn på dessa men hör dig för lite dom är relativt vanliga.victorsallander sa:jag har en 80gb ipod vit, nån som vet var man kan tanka mp4 filmer?
EDIT: eller så söker du bara på dc++, eller liknande program, på ".mp4"
OOOOOOOOOOORRRRRRRRRRRRRDDDDDDDDDDD UUUPPPP!!!Raent sa:iPODs är för pussys, riktiga män sjunger.
JAg såg en sån på elgiganten. Men den finns säkert på TM, eftersom de har typ allt och lite till därEwasx sa:har hört att det finns sladd så att man kan koppla in Ipod Video i Tv:n och kolla filmen där istället.
Vart kan man köpa en sån sladd? Teknikmagasinet?
Det går inte att få in fil på nanon. Men bilder funkarTwinaren sa:Vet nån hur man kan få in film i nanon? Har sett visa som har de
ok, tackRo_ony sa:JAg såg en sån på elgiganten. Men den finns säkert på TM, eftersom de har typ allt och lite till därEwasx sa:har hört att det finns sladd så att man kan koppla in Ipod Video i Tv:n och kolla filmen där istället.
Vart kan man köpa en sån sladd? Teknikmagasinet?![]()
du kan få köpa min fejkade feltilverkade kinesiska vita plastplutt om du vill.SkRatcH sa:jag har en fejk nano den suger china skit
Om du vill kolla på video i Nano så måste du instalelra operativsystemet Linux:Twinaren sa:Vet nån hur man kan få in film i nanon? Har sett visa som har de
nejtittti540 sa:måste man ha itunes för att lägga in låtar ¨på sin ipod? de undrar jag