Officiella Natttråden

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

EricRennermalm

Ny medlem
Officiella Natttråden
den här tråden är för alla som har lite svårt att sova ! trådens öppettider är 00.00-00.00 Veckansämne: blir vart är det konstigaste stället du sovit på ? det här är en ripoff av det legendariska programet karlavagnen

Officiella Natttråden
Jag är så stygg så jag skriver i tråden innan den har öppnat!
Nu måste man ju klura, har sovit på massa knasiga ställen.

Officiella Natttråden
jag har sovit på massa konstiga ställen, har en förmåga att somna när jag blir trött..

oftast blir de klassrum som är vanligast å sova i, brukar väl somna några ggr i veckan på lektioner! haha senast idag när en polare hade redovisning, då berättade en klasskompis efteråt att jag somnat och snarkat och sett konstig ut i nån minut innan jag vaknade igen.. haha

de läskigaste är att jag inte ens kommer ihåg det :S

Officiella Natttråden
fan bra ide faktiskt ibland på natten vill man ha nån att prata me när man e rädd för spöken osv.
konstigaste stället vet ja inte :(

Officiella Natttråden
superunknown sa:
blir lite fel när du gör tråden 22:53:P
Håller med. Du skulle väntat till just 00.00-00.00.

Och de vore ännu bättre om du vänta tills nästa generations människor började leva på en annan planet för våran kanske flyger bort imorgon :D De hade varit metal om du började den på dag 0 i nya räkne systemet.

Fan metal

Metal suger

Officiella Natttråden
jorden kanske går under imorgon därför har jag bestämt att mina sista timmar på jorden ska spenderas på freeride

Officiella Natttråden
somnar alltid alltid i en säng, tror jag har somnat i klassrummet en gång då vi kollade film men inget mer.. lite trisst jag vet :(

Officiella Natttråden
sittande på en sten i i en park. en toalettstol. nått golv. inget av de ovanlig.

Officiella Natttråden
Utomhus i allmänhet i guess, helst i kombination med regn och drycker från det rosa tips häftet.

Officiella Natttråden
FÖRSTA PERSONEN SOM SKRIVER PÅ OFFICIELL NATTTID AAAAAAH!
klassrum brukar vara populära, ska komma på nåt riktigt snuskigt ställe jag sovit.
Sov på en skohylla vet jag men det är ju inte så illa.

Officiella Natttråden
På mitt tangentbord är väl det konstigaste. Vaknade upp med ett par tangentavtryck i ansiktet. Riktigt läckert om du frågar mig :)

Officiella Natttråden
thom8 sa:
Tobias_L sa:
Baess sa:
På mitt tangentbord är väl det konstigaste. Vaknade upp med ett par tangentavtryck i ansiktet. Riktigt läckert om du frågar mig :)
Det har väll alla gjort någon gång.
alla förutom jag isåfall.

klockan är nu efter tolv, återstår bara att se om jorden går under idag :O

gonatt
Vore fördelaktigt om jorden gick under tiden man skaffat sig ett par tangentavtryck i ansiktet don't you say? Med viss tur/otur så märker du om du stannar uppe tillräckligt länge :)

Officiella Natttråden
Baess sa:
thom8 sa:
Tobias_L sa:
Det har väll alla gjort någon gång.
alla förutom jag isåfall.

klockan är nu efter tolv, återstår bara att se om jorden går under idag :O

gonatt
Vore fördelaktigt om jorden gick under tiden man skaffat sig ett par tangentavtryck i ansiktet don't you say? Med viss tur/otur så märker du om du stannar uppe tillräckligt länge :)
Det kommer inte hända något. Läste på Cerns hemsida, där stod det att dom bara ska starta den typ och inte köra den fullt ut.

Officiella Natttråden
Vad menas med att jorden går under egentligen? har dom uppfunnit en maskin som får jorden att sugas in i ett svart hål och inte längre finns i denna galaxen, eller är det bara en maskin som utplånar all mänsklighet?

Officiella Natttråden
hm.. somna i ett sunkigt litet utrymme som fungerade som städskrubb nere i en källare i ett hyreshus.. mitt på dagen.. var ganska trött den dan.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp