D
Deleted member 80259
Guest
Officiella Oslo-tråden!
hvor ligger TBA?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vilka kommer?Emanuel86 sa:To be announced
men det skal være
Fabrikken ved Vulkan. Maridalsveien 17, OSLO.
En hand i luftenPNyberg sa:Vilka kommer?Emanuel86 sa:To be announced
men det skal være
Jag?PNyberg sa:Vilka kommer?Emanuel86 sa:To be announced
men det skal være
tsssss..Jarle sa:Jag?PNyberg sa:Vilka kommer?Emanuel86 sa:To be announced
men det skal være
Förkrök i Razzamanaz nya lyaPNyberg sa:tsssss..Jarle sa:Jag?PNyberg sa:Vilka kommer?
får snacka om den...Jarle sa:Förkrök i Razzamanaz nya lyaPNyberg sa:tsssss..Jarle sa:
det ær klart att man hænger medNicoleHelm sa:den hær tråden børjar ju flippa totalt.....
varit påvæg till premiærerna så många gåner men næsta helg friflyt.hørt att det ska va riktigt jævla bra. whos in yaalll?
du gick dit endå? ack vad det ska va så tidigtPNyberg sa:det ær klart att man hænger medNicoleHelm sa:den hær tråden børjar ju flippa totalt.....
varit påvæg till premiærerna så många gåner men næsta helg friflyt.hørt att det ska va riktigt jævla bra. whos in yaalll?BTW så var lørdagen heeelt magisk!
+1PNyberg sa:det ær klart att man hænger medNicoleHelm sa:den hær tråden børjar ju flippa totalt.....
varit påvæg till premiærerna så många gåner men næsta helg friflyt.hørt att det ska va riktigt jævla bra. whos in yaalll?BTW så var lørdagen heeelt magisk!
Haha..jupp! ingen som kan säga ngt mot det... jag tappade lite den här kvällen...ska bättra mig :PJarle sa:+1PNyberg sa:det ær klart att man hænger medNicoleHelm sa:den hær tråden børjar ju flippa totalt.....
Jag tror för övrigt att Johan leder höstens upplaga av premiärer....
nu ska det verkligen gå hela vägen. fan trista gubbar som tycker det är alldeles för tidigt att dra redan vid halv tio. men early förfest. vem joinar?`ska vi strya något på riktigt nu kanske...känns som för 250 ska de fan styras lite.PNyberg sa:Haha..jupp! ingen som kan säga ngt mot det... jag tappade lite den här kvällen...ska bättra mig :PJarle sa:+1PNyberg sa:det ær klart att man hænger medBTW så var lørdagen heeelt magisk!
Jaaaa men vilken kväll !!! Men vart försvann "vi" ? Helt plötsligt bara var vi borta?Jarle sa:+1PNyberg sa:det ær klart att man hænger medNicoleHelm sa:den hær tråden børjar ju flippa totalt.....
Friflyt touren är ju lite av premiärernas premiär här... Har jag hört... :lol:
lördag 2a okt Rockafellah..tid?? runt 22 tippar jag.ekdahl sa:fan förra året missade jag inte en enda premiär, nu har jag tappat det totalt känns det som.
ge mig lite datum så jag kan ta fri dom dagarna folkens.
Vadå vi? Det var ju du som försvann :PJeyBee sa:Jaaaa men vilken kväll !!! Men vart försvann "vi" ? Helt plötsligt bara var vi borta?Jarle sa:+1PNyberg sa:det ær klart att man hænger medBTW så var lørdagen heeelt magisk!
Och vad gjorde Johan för att ta ledningen? Gimmiiiiee...
På Lördag kör viiiiiiiiiiii igen!!
Haha med "vi" så menade jag Jag och Norrbaggarna Snyggskägg + Linn...Jarle sa:Vadå vi? Det var ju du som försvann :PJeyBee sa:Jaaaa men vilken kväll !!! Men vart försvann "vi" ? Helt plötsligt bara var vi borta?Jarle sa:+1
Och vad gjorde Johan för att ta ledningen? Gimmiiiiee...
På Lördag kör viiiiiiiiiiii igen!!
Sjukt kul kväll!
Han var bl.a. inlåst på dass i 30 min, dörrn hade gått i baklås och mobilen hade ingen täckning :lol:
ähh..det är ju vad en 3,5a kostar på Rema här juh ;Pfelix sa:vad søker man på før att få upp biljetterna på billettservice.no? hittar bara nå fright fest nær jag søker på friflyt...
tror ni det ær nødvændigt att køpa biljetter innan?
aah nu hittade jag, la till ett litet mellanrum... men 225nok, fyfan vad galna dom ær :|
Åhhh vilken komik...ekdahl sa:hehe^
kom dit, började dricka en öl, blev utslängd. vi svenskar är verkligen hatade ibland.
någon som vet hur det ser ut vid ishallen på økern? någon snö och rails?
Blev du utslängd JB? Det var du som var Johan den här gången! ;DJeyBee sa:Åhhh vilken komik...ekdahl sa:hehe^
kom dit, började dricka en öl, blev utslängd. vi svenskar är verkligen hatade ibland.
någon som vet hur det ser ut vid ishallen på økern? någon snö och rails?
Jag blev också utkastad.. var för stokad helt enkelt
Blev du också tvingad att ta en promenad och käka något???
Själv sprang jag ett varv runt Rockefeller och smet in igen![]()
Hittar inte fotbollen i tv-tablån, måste man ut och slösa pengar för att få se den?Hammpus sa:Imorgon härjar vi på O'learys!! bord för 12 klappat och klart
Hur många är ni uppe i? Finns det fortfarande plats?felix sa:Hittar inte fotbollen i tv-tablån, måste man ut och slösa pengar för att få se den?Hammpus sa:Imorgon härjar vi på O'learys!! bord för 12 klappat och klart![]()
Du är mer än välkommen hem till migFann sa:på lördag kommer jag woop woop
Jag vet inte.. tröttnat på att borsta tänderna?:SHammpus sa:Du är mer än välkommen hem till migFann sa:på lördag kommer jag woop woop![]()