Officiella Oslo-tråden!

• Trådstartare Trådstartare Deleted member 80259
  • Start datum Start datum
Officiella Oslo-tråden!
felix sa:
Fyfan ni har bra lön alltså! Minns mitt första jobb i Norge, slavade lager på Bring med Jarle för 125kr timmen... förstår inte hur jag kunde acceptera det, jobbade som ett djur också.

Nu har jag 200 som vaskegutt utan tillägg, och 168 som väktare, men där jobbar jag mest natt och då kommer jag upp i lite över 200 med tillägg.
men 200 kr är jävligt bra som vaskegutt hehe..

Officiella Oslo-tråden!
Ja fast bil är ju också en utgift, SPECIELLT i Norge har jag fått erfara...

Nu har jag istället 5 minuters gångavstånd till alla mina jobb, ruskigt bekvämt!

Officiella Oslo-tråden!
Tjena allihopa!

Nån som har koll på alla fina skid och snowboardfilms premiärer i höst och kan göra en fin liten lista kanske?
Kommer nog behöva några dejts att gå med också när det lider då jag inte har några kompisar här som håller på med snösport i nån vidare utsträckning!

Mvh

Karl Martin

Officiella Oslo-tråden!
kludriak sa:
Tjena allihopa!

Nån som har koll på alla fina skid och snowboardfilms premiärer i höst och kan göra en fin liten lista kanske?
Kommer nog behöva några dejts att gå med också när det lider då jag inte har några kompisar här som håller på med snösport i nån vidare utsträckning!

Mvh

Karl Martin
Education of style, 19e sept, Råå sport.
Fri flyt film tour, visar Dream Factory och Superheroes of stoke, 29e sept, Rockefeller.

Tillbaka
Topp