Officiella VM-Tråden 2007

daviddani

Ny medlem
Nu öppnar jag en tråd om VM 2007 i Åre - så kan man skriva här om allt man tycker och tänker osv. lägg gärna upp bilder därifrån - förhoppningsvis är det då några svenskar som står högst upp på pallen.

Senast ändrad:
Det beror ju inte på VM, vädret kan vi inte styra över. Det kunde dock vara mer planerat för dom visste om risken för detta "oväder". :)

Jag va och kollade på slopestars träningen igår, det va inte så bra förhållanden men det bjöds på feta trick, jag var ensam i publiken och fick se bla kangaroo flip :)

vm är ganksa tråkigt faktiskt.

blev de någe slopestars ?

såg att Jwester va inne på freeride förut då han borde varit o kört så de kanske inte blev nått.........

Det jag mest är förvånad över att det är så lite männmiskor här uppe? Hade räknat med bra mycket mera.
Men hann upp och åka några åk, sen sa halsen och febern stopp. så nu ska man till jobbet. Men riktigt bra snö!! :)

alwaysCrash sa:
vm är ganksa tråkigt faktiskt.

blev de någe slopestars ?

såg att Jwester va inne på freeride förut då han borde varit o kört så de kanske inte blev nått.........
jacob var " a little bit injured"

Dustbin_Dan sa:
Vilken tur Bode hade att det blev inställt så han kan ut och köra lite puder istället!
tvivlar rätt hårt att att någon åker puder mitt under vm, det alla risker som det innebär.
inte änns bode kan väl vara så dum =)

hoppas det blir åka av imorgon

Är det nån som förstod vad som hände med Jim under Slopestars igår? Han satte ju hoppen klockrent! Kangaroo Flip satt ju bättre än Jons! Jag trodde han och Jon skulle vara i final men jag fattade kanske fel?

Hoppas på Super-G imorron nu då!

anja vann sitt tredje guld idag! bara jag som tycker slalomåkarna får LITE mer uppmärksamhet. tex. jons vinst i slopestyle, några förstasidor där? nej där ser man anja. vare sig hon vinner eller ej. inget emot anja, hon är grym, det är medierna jag är sur på!

face-plant sa:
anja vann sitt tredje guld idag! bara jag som tycker slalomåkarna får LITE mer uppmärksamhet. tex. jons vinst i slopestyle, några förstasidor där? nej där ser man anja. vare sig hon vinner eller ej. inget emot anja, hon är grym, det är medierna jag är sur på!
Jo, Freeride.nu är nästan tvärt emot hur verkligheten idag ser ut när det gäller media. Därför tycker jag att Freeride kan vara så duktiga och raportera från ALLT som innehåller skidåkning :)

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp